
Ulostulojen kuvia 9000
Ulostulojen kuvia 9000
Olis suunnitelmissa alkaa tekee jonkinlaista ulostuloa tonttuun, ja ideoita kaivattais, kuviakin olisi mukava nähdä, esim: tuplaulostuloista (siis yksi kummallakin puolella) miten haaroitus kannattaisi tehdä, että kähyä tulee yhtä paljon molemmilta puolilta. 


ei ole tosiaan liikaa tilaa, mutta kyllä se onnistuu..
apukuskin puolella mutka on sen verran tiukka, että käry tulee helpommin tuolta ulommasta, kuten kuvastakin näkyy, mutta pöhinät on ihan hienot..
ja joo tiedän.. meni se vähä överiksi.

onpa ainakin omaperäinen

ps: provosoi muuten ihan hemmetisti...
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
Oletko haaroittanut tuon vakio vaimentimen jälkeen vai mites? minkä kokoista on putki joka menee kummallekkin puolelle? Ihan tyylikäshän toi on vaikkakin omastakin mielestä kyllä yksi molemmille puolille olisi riittänyt.
Olisi tietenkin mukava jos viittisit auton alta käydä kuvaamassa tuon haaroituksen ja putkiston. 


Mua on jotenkin aina häirinneet noi ei V-koneiden perässä olevat tuplaputket. Ne on vaan niin tekemällä tehtyjä 

9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Chevrolet Captiva 2012.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Mikäs alusta tuossa muuten on, eli siis paljon pudottaa?turkkaki kirjoitti:
ei ole tosiaan liikaa tilaa, mutta kyllä se onnistuu..
apukuskin puolella mutka on sen verran tiukka, että käry tulee helpommin tuolta ulommasta, kuten kuvastakin näkyy, mutta pöhinät on ihan hienot..
ja joo tiedän.. meni se vähä överiksi.tarkoitus oli laittaa 1 molemmin puolin, mutta kun ei löytynyt siihen hätään nättejä päitä kuin tuplana..
onpa ainakin omaperäinen
ps: provosoi muuten ihan hemmetisti...
juu eli on haaroitettu heti vakiopöntön jälkeen. siinä täytyy olla todella jyrkkä kulma.. putkien pitää käytännössä kääntyä heti vaimentimelta lähtiessä oikeaan suuntaan, jotta saa poikittaisputken rakennettua sinne vararengas kotelon takapuolelle. apukuskin puolelle joutu tekemään toisen todella jyrkän kulman jotta saa putken tulemaan suoraan taakse.. putki on 2" ja lisäripustuksenhan tuo tarvitsee. ei muuta kuin hitsi ja rälläkkä kouraan..
niin madallussarja on tosiaan bilstein/eibach yhdistelmä ja madaltaa sen 35mm tietääkseni..
en ole asentanut itse.. nim LR saattaa tietää paremmin.
niin madallussarja on tosiaan bilstein/eibach yhdistelmä ja madaltaa sen 35mm tietääkseni..
en ole asentanut itse.. nim LR saattaa tietää paremmin.
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
Re: Ulostulojen kuvia 9000
Alkoi taas kaivelemaan nuo ulostulot, kun en niitä ole saanut aikaseksi tehtyä. Voiskos joku, jolla nuo jo on laittaa kuvia takapöntön jälkeen, että miten tuo on toteutettu. Tuleekö kähyä ihan 50/50 suhteessa vai enemmän kuskinpuolelta.?
Tuo haaroitus tuossa lähinnä eniten kiinnostaa, että onko kaasuista suurinosa ohjattu vänkärin puolelle ja pienempi osa kuskinpuolelle, koska siihen tulee lyhempi putkikin. Perskele ku asus joku tonnaristi tuplaputkineen lähellä niin kävis vakoilemassa.. 


Re: Ulostulojen kuvia 9000
Itse ajattelin mahdollisesti tehdä kylkiulostulon 

Saab 9000T B202 -89 200hp & 300Nm @ 0.6Bar -> 1.3-1.8bar= ?Hp & ?Nm