
Eski
Onnittelut Eskille uudesta hienosta !Eski kirjoitti: En oikein osaa päättää pitäisikö tuohon uuteen koneeseen vaihtaa vanhaan tyyliin uudet öljyt noin 1000km ajon jälkeen, vai ajanko samantien 10K tehdasrasvoilla... (huolto-ohjelman mukaan saa ajaa 30K tai 1 vuoden).
suomessa lisävarusteissa pikku vero.Mimmi kirjoitti:Ryöstöhinta.Eski kirjoitti:sivuverkko on oikeasti ihan hyödylinen ja sen listahinta on noin 70e.
Eski
Ruotsissa listahinta on 378SEK.
Nouseeko kierrokset noinki korkealle?Eski kirjoitti:Sehän on jo lastutettu, eikä muuta ole tulossa. Nythän on vielä maltettava ajaa ensimmäiset 2000km rauhallista sisäänajoa, jossa kierrokset ei saa ylittää 5000rpm...
Mulla on bridgestonen nastat ja kitkat ollu alla viimetalvena ja kyllähän kitkat aina hiljaset on.saappiysiviis kirjoitti:Edellisessä (toisen merkkisessä) autossa minulla oli Continentalin kitkarenkaat. Minulle tarjottiin rengasliikkeestä samoja kitkarenkaita niihin ylimääräisiin 17-tuuman vanteisiin 780 euron hintaan asennettuna irtovanteille. Ovatko nämä renkaat mielestänne tähän autoon sopivat? Jos eivät ole niin miksi ei ja mitkä olisivat ajettavuudeltaan paremmat? Aiheuttavatko nastarenkaat kovinkin paljon lisämelua 80 tai 100 km/h nopeusrajoitusalueella?
Ohjelmointi onnistuu Techillä, eli huollossa.saappiysiviis kirjoitti: Kysymyksiin...
Peräluukun avaukseen tarvitsee painaa kauko-ohjaimen tai etuoven nappia. Tämä ärsyttää. Ohjekirjan mukaan peräluukun toiminnan saa huollossa asetettua sellaiseksi että erillistä avausnappia ei tarvitse painaa. Pitääkö todella mennä huoltoon vai saako tuon jotenkin kotikonstein asetettua?
Itsekin ajattelin myös ostaa TurboPilottiin 17" kitkat. Contin kitkat pitäisi olla hyvät testien mukaan. Itselläni oli entisessä 9-5:ssä 16" Contin VW2-nastat ja tosi hiljaiset olivat maantienopeuksissa...Edellisessä (toisen merkkisessä) autossa minulla oli Continentalin kitkarenkaat. Minulle tarjottiin rengasliikkeestä samoja kitkarenkaita niihin ylimääräisiin 17-tuuman vanteisiin 780 euron hintaan asennettuna irtovanteille. Ovatko nämä renkaat mielestänne tähän autoon sopivat? Jos eivät ole niin miksi ei ja mitkä olisivat ajettavuudeltaan paremmat? Aiheuttavatko nastarenkaat kovinkin paljon lisämelua 80 tai 100 km/h nopeusrajoitusalueella?
Kannattaa mainita viimeistään ekassa huollossa. Kojelautaa ei ihan hirveästi kannata nyrkillä hakataMittaristosta kuuluu satunnaisesti lievää sirinää joka poistuu napakalla iskulla mittariston yläpuolelle. Onkohan tämä kovinkin yleinen ominaisuus? Vika on juuri sellainen ärsyttävä että mikäli kävisin siitä autoliikkeessä valittamassa niin todennäköisesti juuri silloin sirinää ei kuuluisi ja vaikka kuuluisikin niin vaikea se olisi paikallistaa edes mittaristoa purkamalla. Vika on tietysti pieni mutta ei se kyllä uuteen autoon myöskään kuulu.
Ettei kyseessä ois liisari? Silloin ne näkyy auton hinnassa = suoraan kk erässä. Kun taas jälkikäteen (tai no siis Suomessa) asennetut voi maksaa erikseen ja ei näy tulevissa kk erissä.JouniH kirjoitti:Taidan sekottaa tuon vero homman, mutta tuttu osti uuden VW passatin suomesta ja siihen laitettiin jotain lisävarusteita liikkeessä ku jos ne olis suoraan ottanu autoon tehtaalta niin niistä olis menny veroa tai jotain.Mutta tulisko tuo vero sitte sen autoveron kautta? no menee taas ohi aiheen...
Tuskinpa. Eiköhän sieltä löydy ainoastaan eurooppalaiset "valtakielet" + ruotsin kieli, joka on ilmeisesti "pakollinen", kun on kyseessä ruotsalainen automike kirjoitti:Kirjotteleekos muuten ajotietokone vieläkään suomeksi noissa uusissa malleissa?