Projektina 99 combi coupe GL super turbo
Joo, tuo turvallisuusnäkulma ei ole muuten mikään huonompi tapa lähestyä asiaa. Yksi vaihtoehto voisi olla hommata volkkarin k-jetin letkut. Nehän taitaa olla metallipunosletkua ja kait hieman kestävämpiä, kuin nuo Saabin suosimat?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Kävin tänään taas vähä puuhailemassa ton 99:n kimpussa. Vaihdoin vaihteistoon uudet 10W40 moottoriöljyt hypoidi 75W:n tilalle. Hypoidit oli menneet harmaaksi, elikkä vettä oli selvästi sekoittunut öljyyn.
Tutkailin entistä sylinterikantta ja totesin, että sehän on kaasarimallin kansi! Elikkäs imukanavista löytyi kaasarimallille tyypilliset supistukset, sekä pakoventtiileinä oli tavalliset kaasarimallin pakovenat. Voipi pikkusen tulla koneeseen punetta lisää, kun tilalle tulee avarrettu kansi.
Tutkailin entistä sylinterikantta ja totesin, että sehän on kaasarimallin kansi! Elikkäs imukanavista löytyi kaasarimallille tyypilliset supistukset, sekä pakoventtiileinä oli tavalliset kaasarimallin pakovenat. Voipi pikkusen tulla koneeseen punetta lisää, kun tilalle tulee avarrettu kansi.

# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Hyvältä kuullostaa.Tuliko otettua lapulle turbon heräämiskierrokset,että näkee uuden kannen vaikutuksen siihenkin.Luulen että voi olla positiivinenkin yllätys.
Meinaatko polttoainepuolen päivittää jossain vaiheessa?
Pakosarjan halkeiluun olisi varmasti paras lääke hitsata uusi tuubikäyristä,hitsipillikun tuntuu pysyvän hyppysissä.
Ihan mielenkiinnosta kyselen,tuliko muotoiltua palotiloja,ja onko kanavista kuvia?8v kannessa ei ole asiaanperehtymättömänkään vaikea keksiä parannuksia..
Meinaatko polttoainepuolen päivittää jossain vaiheessa?
Pakosarjan halkeiluun olisi varmasti paras lääke hitsata uusi tuubikäyristä,hitsipillikun tuntuu pysyvän hyppysissä.
Ihan mielenkiinnosta kyselen,tuliko muotoiltua palotiloja,ja onko kanavista kuvia?8v kannessa ei ole asiaanperehtymättömänkään vaikea keksiä parannuksia..
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Joo, on siitä moottorin käytöksestä jonkinmoinen perstuntuma. Pitää vielä kertailla tuolta vanhoista stooreista, mitä on tullut kirjoiteltua. Tuossahan on ollut kaikenmoista ongelmaa pitkin matkaa vuoden aikana, että liekkö tuo toiminut täysin moitteettomasti vielä montaakaan päivää. Kannen vuoto-ongelmahan tuli jo viime kesänä ja se kanelitemppu pelasi yli puoli vuotta.Suppari kirjoitti:Hyvältä kuullostaa.Tuliko otettua lapulle turbon heräämiskierrokset,että näkee uuden kannen vaikutuksen siihenkin.Luulen että voi olla positiivinenkin yllätys.
Meinaatko polttoainepuolen päivittää jossain vaiheessa?
Pakosarjan halkeiluun olisi varmasti paras lääke hitsata uusi tuubikäyristä,hitsipillikun tuntuu pysyvän hyppysissä.
Ihan mielenkiinnosta kyselen,tuliko muotoiltua palotiloja,ja onko kanavista kuvia?8v kannessa ei ole asiaanperehtymättömänkään vaikea keksiä parannuksia..
On siitä kannesta kuvia ja olenkin miettinyt, että pitäisi ottaa verrokiksi muutama foto vakiosta. Silloin saataisiin järkevämpää näkökulmaa asioihin. Muotoilut on painottuneet kanaviin, koska ne ovat niin surkeat vakiona. Samoin imuventtiilit ohennettiin ja pakovenat on vaihdettu uusiin, mutta paljon vakiovenoja paremman mallisiin. Palotiloja muotoiltiin vain siltä osin, että teräviä nurkkia pyöristettiin kevyesti.
Pakosarjoja on onneksi vielä yksi hitsattu varalla, joten ei tässä hätää tule, vaikka toi nykyinen sarja räsähtäisi. Otetaan varaston hyllystä se vuosi sitten hitsattu kakkoskappale. Niitä kun tosiaan hitsattiin samaan syssyyn pari kappaletta. Kyllä sekin pakosarjan valmistaminen putkesta on käynyt mielessä. Viimeksi tänään, kun istuin serkkupojan 99turbon kyydissä ja kuuntelin sen auton pakosarjan tsirkutusta.
Polttoainepuolelle ei ole tulossa muuta päivitystä, kuin uuden polttoaineen lisäystä tankkiin. Virit on vielä niin mietoja, ettei polttoaineen saannissa pitäisi olla ongelmia. Intercooleria käytiin tänään viimeksi ettimässä. Näyttäis kovasti siltä, että taitaa jäädä ainoiksi järkeväksi vaihtoehdoiksi joko ostaa joku 200egen valmis cooleri, tai yrittää ostaa jostakin kennoaihiota, joka olisi niitä päätykoteloita vaille valmis. Budjettiratkaisua ei taida löytyä. Halvin pienkuorma-auton kenno olisi maksanut 100€+alv ja siitä ei olisi saatu, kuin miun autoon kenno, eli serkulle ei olisi enää jäänyt riittävää kennoa. Me kun haeskeltiin sellaista aihiota, josta olisi saanut kaksi jäähdytintä.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Jahasta. Tuli sitten hieman takapakkia ton vakaajahomman kanssa. Tuo 900:n etuvakaaja ei näköjäs sovi yksiin vanhan mallisten etupyörännapojen kanssa. Yksinkertaisuudessaan pyörä ei sovi kääntymään, koska napa ottaa siihen vakaajan pääkappaleeseen. Piti tuokin sitten ihan kokeilemalla huomata. Onneksi en ehtinyt hirveämmin vielä tekemään muutoksia koriin. Pari rälläkällä tehtyä viiltoa ehdin tehdä, mutta hitsasin sitten ne takaisin kiinni. Irtaallaan asennusta odottavassa taka-akselissa on vakaaja jo paikallaan, joten se pitää sitten surukseni repiä irti siitä. Pelkän takavakaajan laittaminen olisi melkeinpä itsari etenkin talvea ajatellen...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Tänään vaihdoin takaluukkuun 900:n sävytetyn takalasin ja puluportaatkin tuli laitettua. Suurin syy tuohon vetoon oli se, ettei tossa entisessä lasissa ollut kuin kolme ehjää vastuslankaa. Toki oli kiva saada noikin puluportaat tonne. Eipä toi 900i enää niitä tarvii, kun se menee varmaankin maanantaina paaliin lopultakin.
Vaihdoin myöskin uudemman taka-akselin ja alatukivarret (vuosimallia -87). Akseli on vähän yli 10mm leveempi ja alatukivarsiin käy tietenkin nuo silmukkapäiset iskarit. Jarrut jäi tänäiltana ilmaamatta, mutta pitää huomenissa sitten ilmata. Entiselle taka-akselille ja tukivarsille on jo kaupat sovittu klubitoverin kanssa.
Vaihdoin myöskin uudemman taka-akselin ja alatukivarret (vuosimallia -87). Akseli on vähän yli 10mm leveempi ja alatukivarsiin käy tietenkin nuo silmukkapäiset iskarit. Jarrut jäi tänäiltana ilmaamatta, mutta pitää huomenissa sitten ilmata. Entiselle taka-akselille ja tukivarsille on jo kaupat sovittu klubitoverin kanssa.

# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Takajarrut tuli sitten ilmattua tänään ja vaihdoin eteen hammastangon, jossa on lopultakin ehjät ja uudet suojakumi molemmissapäissä. Tuo tanko oli talvella jo paikallaankin, mutta rikkonaisten kumien takia siitä karkasi öljyt ja ohjaus oli todella jäykkä. Vaihdoin sen kevättalvella toiseen hammastankoon, jossa oli kyllä ehjät kumit, mutta se osoittautui väljäksi. Nyt pitäisi ohjauksen olla napakka ja öljytkin pitäisi pysyä sisällä uusien kumien turvin.
Auraus jäi vielä säätämättä, mutta säädän sen sitten, kun saan auton ajokuntoon. Silloin on helppo säätää tuokin ratti suoraan, kun voi käydä koeajamassa välillä.
Auraus jäi vielä säätämättä, mutta säädän sen sitten, kun saan auton ajokuntoon. Silloin on helppo säätää tuokin ratti suoraan, kun voi käydä koeajamassa välillä.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Tänään sain laiteltua pakosarjan paikalleen uusien tiivisteiden kera. Alkaa jo ihan oikeesti odotuttamaan se ahtimen tulo, kun ei oikein pääse homma etenemään.
Purkuun mennyt meidän entinen käyttörassi 900i vietiin tänään paalattavaksi. Seuraava purkuvuorossa oleva onkin 99GL, joka luovutti syksyllä kattonsa tohon serkun kilpuriin. Siitä otetaan 5-lovinen loota. Periaatteessa tosta saisi joku 50egellä koneen ilman lootaa, jos tarvii (muussa tapauksessa se menee paaliin). Huomenissa varmaan nostan sen pois keulilta. Tuo auto oli alunpitäen poistettu ajosta kytkinvian takia. Koneesta voi mitata puristukset ja ehkä se voidaan koekäyttääkin.
Purkuun mennyt meidän entinen käyttörassi 900i vietiin tänään paalattavaksi. Seuraava purkuvuorossa oleva onkin 99GL, joka luovutti syksyllä kattonsa tohon serkun kilpuriin. Siitä otetaan 5-lovinen loota. Periaatteessa tosta saisi joku 50egellä koneen ilman lootaa, jos tarvii (muussa tapauksessa se menee paaliin). Huomenissa varmaan nostan sen pois keulilta. Tuo auto oli alunpitäen poistettu ajosta kytkinvian takia. Koneesta voi mitata puristukset ja ehkä se voidaan koekäyttääkin.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Jahasta. Vertailin tuossa 99 -83:n ajoasentoa 99 -78:iin ja totesin, että tuo penkki pitää kyl saada samalla tavalla tohon omaan -78:iin. Penkkejä tarkemmin vertailtuani havaitsin, että uudemmissa penkki on peräti 2cm matalampi. Tuossa meikän 99 -78:ssa on vielä lisäksi nopasta otettu ohjausakseli, eli ratti on muutenkin alempana(ja pystymmässä), niin saattaapi olla että ajoasennosta tulisi jopa kohtalaisen paljon parempi tuolla matalammalla penkillä. noissa -78:n penkeissä on se penkinliikutuksen vipu siellä sivulla ja käsi ei meinaa sinne järkevästi edes mennä, kun tuossa on ne combiin jo silloin tulleet ovipahvit. -83:n penkissä on kunnollinen hantaaki siinä vasemman jalan alapuolella, joten se olisi muutenkin fiksumpi. Saattaa olla, että laitankin tuohon orggis -78:n penkkiin -83:n istuinosan rungon+pehmusteen ja vaihdan pelkästään verhoilukankaan entisestä istuinosasta. Pitänee jemmata tosta -83:sta hanttarinkin puolen penkki, jotta saan tehtyä molemmista etujakkaroista samanlaiset...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Kannattaa suosiolla vaihtaa tilalle esim. nopan punaiset penkit joissa sitä hyvälaatuista plyyshiä. Itse tein tuollaisen risteytyksen eikä siitä oikein mitään tullut (tosin koetin risteyttää matalaselkänojallista -73:n penkkiä nopan penkin kanssa), yksikään osa ei ole yhteensopiva eikä runkoja saa sovitettua yhteen edes migin kanssa.Mertmi kirjoitti:Jahasta. Vertailin tuossa 99 -83:n ajoasentoa 99 -78:iin ja totesin, että tuo penkki pitää kyl saada samalla tavalla tohon omaan -78:iin. Penkkejä tarkemmin vertailtuani havaitsin, että uudemmissa penkki on peräti 2cm matalampi. Tuossa meikän 99 -78:ssa on vielä lisäksi nopasta otettu ohjausakseli, eli ratti on muutenkin alempana(ja pystymmässä), niin saattaapi olla että ajoasennosta tulisi jopa kohtalaisen paljon parempi tuolla matalammalla penkillä. noissa -78:n penkeissä on se penkinliikutuksen vipu siellä sivulla ja käsi ei meinaa sinne järkevästi edes mennä, kun tuossa on ne combiin jo silloin tulleet ovipahvit. -83:n penkissä on kunnollinen hantaaki siinä vasemman jalan alapuolella, joten se olisi muutenkin fiksumpi. Saattaa olla, että laitankin tuohon orggis -78:n penkkiin -83:n istuinosan rungon+pehmusteen ja vaihdan pelkästään verhoilukankaan entisestä istuinosasta. Pitänee jemmata tosta -83:sta hanttarinkin puolen penkki, jotta saan tehtyä molemmista etujakkaroista samanlaiset...
Lisäksi nuo uudemmat penkit 0n 10x paremmat istua ja verhoilukangas tuplasti paksumpaa ja parempilaatuista, nopan penkkiin kun laitoin -73:n kankaan niin eihän se pysynyt enää formussaan, piti jättää alle nopan päälliset (jos olisi ollut kokonainen punainen sisusta niin olisin asentanut sen kokonaisuudessaan).
Edit: ainakin -73:n penkkien kiskot olivat eripituiset kuin uudemmissa penkeissä, ja korin kiinnityspisteet myöskin. Kiskoja taasen ei pystynyt vaihtamaan vanhemmista uudempiin vaan uudempien kiskojen takakiinnityskoukkuja piti siirtää eli rälläkällä irti ja kemppiliimalla uuteen kohtaan.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Mie senverta kattelin, että nuo kiskot on pulteilla kiinni tuossa rungossa, elikkä kiskot jäisi alkuperäisiksi vaihtamalla siihen uudempaan penkkiin ne vanhat kiskot. Lähtökohtana on se, että se selkänoja käy tuohon istuinosaan suoraan pulttaamalla. Jos ei käy, niin sitten pitää miettiä muita ratkaisuita...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Ainakin ikivanhan penkin selkänoja oli ihan erilailla kiinni istuinosassa kuin uudemmassa. Kiskot ei taida myöskään sopia uudempaan penkkiin.Mertmi kirjoitti:Mie senverta kattelin, että nuo kiskot on pulteilla kiinni tuossa rungossa, elikkä kiskot jäisi alkuperäisiksi vaihtamalla siihen uudempaan penkkiin ne vanhat kiskot. Lähtökohtana on se, että se selkänoja käy tuohon istuinosaan suoraan pulttaamalla. Jos ei käy, niin sitten pitää miettiä muita ratkaisuita...
Noissa penkkijutuissa homma menee kyllä niin että mitä uudempi niin sitä parempi, niin istuinmukavuuden, säätöjen kuin materiaalienkin osalta.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Pulteilla näyttäs kiskot olevan. Pitäis kyllä saada käymään. Selkänojan kiinnitys näytti pikaisesti samalta, mutta sittenpähän se selviää.ng900aero kirjoitti:Ainakin ikivanhan penkin selkänoja oli ihan erilailla kiinni istuinosassa kuin uudemmassa. Kiskot ei taida myöskään sopia uudempaan penkkiin.Mertmi kirjoitti:Mie senverta kattelin, että nuo kiskot on pulteilla kiinni tuossa rungossa, elikkä kiskot jäisi alkuperäisiksi vaihtamalla siihen uudempaan penkkiin ne vanhat kiskot. Lähtökohtana on se, että se selkänoja käy tuohon istuinosaan suoraan pulttaamalla. Jos ei käy, niin sitten pitää miettiä muita ratkaisuita...
Noissa penkkijutuissa homma menee kyllä niin että mitä uudempi niin sitä parempi, niin istuinmukavuuden, säätöjen kuin materiaalienkin osalta.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Tutkailin tänään niitä penkkejä tarkemmin. Näyttäisi siltä ettei -78:n kiskot käy -83:n penkkien runkoihin, koska penkin etu/taka pituussäädön vivusto ja kiskojen mallin on täysin erilainen. Tulin siihen tulokseen, että -83:n kiskot voi muuttaa sellaisiksi, että ne käy -78:n lattian kiinnikkeisiin itse autoa muuttamatta.
Poistin -83:n rungoista etuosasta ylimääräisiä kiinnikejuttuja. -83:n penkkihän on etupäästään ruuveilla kiinni runkoputkessa. Taasen -78:ssa on penkin kallistuksen osia suoraan korissa kiinni. Ehkä isoimpana erona tulee tuo kiskon pituus, eli -83:n lattiassa on ne takakorvakkeet muutaman sentin verran edemmässä ja kiskot on vastaavasti lyhemmät, kuin -78:ssa. Leikkasin -83:n kiskoista jo takakorvakot pois. Otan toisesta uudemman mallisesta (-88 ) penkistä noin 5-7cm pätkät kiskoa takakorvakoineen ja hitsaan ne tuohon -83:n kiskon jatkoksi. Näin saan kiskot rimmaamaan tuonne 99cc:n laittiakorvakoihin. Jatkan hommaa huomenissa ja pitää ottaa kamera mukaan askareisiin. -78:n selkänoja näyttäisi kippivivun puolelta käyvän suoraan -83 istuinosaan, mutta toisen puolen korvakko on -78:n hitsaamalla kiinni, ja taasen -83:ssa se on ruuvilla. Saatan muuttaa kiinnityksen ruuvityyppiseksi, jotta saa sitten irroitettua tuon selkänojan tulevaisuudessakin.
Poistin -83:n rungoista etuosasta ylimääräisiä kiinnikejuttuja. -83:n penkkihän on etupäästään ruuveilla kiinni runkoputkessa. Taasen -78:ssa on penkin kallistuksen osia suoraan korissa kiinni. Ehkä isoimpana erona tulee tuo kiskon pituus, eli -83:n lattiassa on ne takakorvakkeet muutaman sentin verran edemmässä ja kiskot on vastaavasti lyhemmät, kuin -78:ssa. Leikkasin -83:n kiskoista jo takakorvakot pois. Otan toisesta uudemman mallisesta (-88 ) penkistä noin 5-7cm pätkät kiskoa takakorvakoineen ja hitsaan ne tuohon -83:n kiskon jatkoksi. Näin saan kiskot rimmaamaan tuonne 99cc:n laittiakorvakoihin. Jatkan hommaa huomenissa ja pitää ottaa kamera mukaan askareisiin. -78:n selkänoja näyttäisi kippivivun puolelta käyvän suoraan -83 istuinosaan, mutta toisen puolen korvakko on -78:n hitsaamalla kiinni, ja taasen -83:ssa se on ruuvilla. Saatan muuttaa kiinnityksen ruuvityyppiseksi, jotta saa sitten irroitettua tuon selkänojan tulevaisuudessakin.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01