Hyviä kuvia oot räpsinyt, kun ei ruosteetkaan näy pahasti .
Bemu hiillosti kovasti perässä, mutta ohimenoon ei riittänyt paukut .
Itelläkin meni sama kurvi nelipyöräluisussa, apukuski sai melkein slaagin..liekö krapulalla ollu osuutta asiaan .
Tulipa kävästyä lauantaina radalla, tällä kertaa oli incar kamerakin mukana mistä kellottelin kierrosaikoja. Paras aika oli 1.56:9, pääsuoralla oli parhaimmillaan karva päälle 190kmh mittarissa. Jo ennestään huonot jarrut sulivat alle viiden kierroksen jälkeen, ensi kerralla kokeillaan uudemman tonnarin satuloilla, Brembon levyillä ja EBC:n Redstuffeilla + kunnon nesteillä . Varttia ei päässyt tällä kertaa testaamaan, heinäkuussa olis uusi yritys.
to4 kirjoitti:Tulipa kävästyä lauantaina radalla, tällä kertaa oli incar kamerakin mukana mistä kellottelin kierrosaikoja. Paras aika oli 1.56:9, pääsuoralla oli parhaimmillaan karva päälle 190kmh mittarissa. Jo ennestään huonot jarrut sulivat alle viiden kierroksen jälkeen, ensi kerralla kokeillaan uudemman tonnarin satuloilla, Brembon levyillä ja EBC:n Redstuffeilla + kunnon nesteillä . Varttia ei päässyt tällä kertaa testaamaan, heinäkuussa olis uusi yritys.
Onko ne muutokset seuraavaan yritykseen nyt ihan varmasti vain nuo mainitut..?
to4 kirjoitti:Tulipa kävästyä lauantaina radalla, tällä kertaa oli incar kamerakin mukana mistä kellottelin kierrosaikoja. Paras aika oli 1.56:9, pääsuoralla oli parhaimmillaan karva päälle 190kmh mittarissa. Jo ennestään huonot jarrut sulivat alle viiden kierroksen jälkeen, ensi kerralla kokeillaan uudemman tonnarin satuloilla, Brembon levyillä ja EBC:n Redstuffeilla + kunnon nesteillä . Varttia ei päässyt tällä kertaa testaamaan, heinäkuussa olis uusi yritys.
Onko ne muutokset seuraavaan yritykseen nyt ihan varmasti vain nuo mainitut..?