En ymmärrä minäkään, mun mielestä korkeampi profiili on paremman näkönen ku jotku ohuet kumisuikaleet siinä vanteitten ympärillä9-5T kirjoitti:Ymmärrän kyllä madalluksen mutta en ymmärrä miksi isoja vanteita ei voisi pistää madaltamatta sillä se nyrkkisi mentävä aukko ei muutu miksikään vanteen tuumakokoa kasvattamalla, vain mustaosa ohenee.
 Ja lisäks niissä 80 profiileissa mun mielestä on paremmin joustoakin, auton jousitus = iskarit+jouset+renkaat... Ts. tehtaalla kun laittavat niitä pienempiä vanteita, mitottavat jouset ja iskarit noille 80 renkaille jollain 2barin paineella joka taas kuluttaa renkaita niin että rengasvalmistajat tekee hyvät rahat...
 Ja lisäks niissä 80 profiileissa mun mielestä on paremmin joustoakin, auton jousitus = iskarit+jouset+renkaat... Ts. tehtaalla kun laittavat niitä pienempiä vanteita, mitottavat jouset ja iskarit noille 80 renkaille jollain 2barin paineella joka taas kuluttaa renkaita niin että rengasvalmistajat tekee hyvät rahat...Jotku 50" puiset kärrynpyörät kun olis joka autossa...



