Uuden 9-3:n valot

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
VKe
"Hölösuu"
Viestit: 5349
Liittynyt: Ke Elo 15, 2007 20:37
Paikkakunta: Monipaikkakuntalainen

Uuden 9-3:n valot

Viesti Kirjoittaja VKe »

Onkohan kellään kokemuksia uuden faceliftin valoista? Lieneekö yhtä hyvät kun tässä 07-mallissa.

Oikeestaan ihan sama... mutta silti kiinostaa pitääkö keulalle pultata lisää Hellan valoja vai pärjääjö Metsä-Suomen pimeydessä vakiovaloilla?

Toivottavasti faceliftiin on saatavana kunnon lisävaloraudat.

VKe
Sininen Saab 9-3, '99
Tzeipii
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 23:26
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Tzeipii »

Tuskin vielä tässä vaiheessa, kun autoja on saatu jälleenmyyjille vasta koeajoon, mutta uskon TM:n tai Tuulilasin testaavan uuden 9-3:sen tulevana talvena vähän perusteellisemmin. Mutta jos on uutta saabia hankkimassa kannattaa varmuuden vuoksi ruksata lisävarusteista ne bi-xenonit niin varmistaa ainakin riittävän näkyvyyden.
Tosin Mercedes-Benz on tässäkin asiassa askeleen edellä, valmistaja esitteli uuteen S-sarjaan pimeänäkölaitteen.
Teknistä etumatkaa odotellessa
julle05
"Turbo"
Viestit: 250
Liittynyt: Ma Loka 24, 2005 20:47
Paikkakunta: kuusankoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja julle05 »

itse olen jo testannut kyseiset valot ja ainakin xenonit yltää ainakin vanhan tasolle jos ei ole jopa kirkkaammatkin! itse ensin ajatteli samaa että mahtaako niistä olla mihinkään, mutta kyllä niistä tehoa löytyy :P
9-3 ss AERO -07 bsr Jet Black
VKe
"Hölösuu"
Viestit: 5349
Liittynyt: Ke Elo 15, 2007 20:37
Paikkakunta: Monipaikkakuntalainen

Viesti Kirjoittaja VKe »

Joo, oli Metroautonkin pihassa yksi koeajokki mutta ei pystyny ottamaan yökoeajoon.

Kovasti polttelee uusi SC tai SS ja kun laskeskelee euroja niin vois sijoittaa xenon-eurot johonkin muuhun jos valot on yhtä hyvät kun edeltäjässä.

Pitää odotella kai seuraavaa autokuormaa kun kaikissa nyt Suomessa olevissa autoissa lienee kai xenonit eli horisont-paketti...


VKe (autokuume +38,8 C)
Sininen Saab 9-3, '99
ptpjok
Matalapaineturbo
Viestit: 154
Liittynyt: Ke Syys 14, 2005 17:26
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja ptpjok »

Mielestäni NG900:ssa oli(on) paremmat lähivalot kuin
93 SS 2005 vakiovalot :wink:
93SS_1.8t_BSRstage1<-900i2.3_Talladega<-900i16<-900<-xxx<-96V4<-xxx
Vastaa Viestiin