MB oli 75 Tuhat huollossa, mittaris kyllä 77 Tuhatta
Ohjaus ollut hieman raskas/paska --> Ohjaustehostimen anturit rikki
Taisi sielä olla jotain muutankin rikki...? En muista mitä
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Muuten auto on toiminut suht luotettavasti.
Kun selaa tätä ketjua taaksepäin niin ei voi kunTomi9000T kirjoitti:8.5.2007
Kartturin etulaakeri vaihdettiin, mittaris 81 tuhatta
Auto on tällä hetkellä levoton ajaa. Ohjaus on outo ja muutenki hakee...odottelen vain että hajoaa tarpeeksi että saadaan korjattua
Isäukon jonkin verran päälle 100tkm ajetun 220 CDI -01 toisen etupyörän laakeri leipaisi mukavasti totaalisesti kiinni kaupunkinopeuksilla => rengas lukkoon ja mersu hinurin lavalle. Aika karu ylläri mutta onneksi nyt ei mitään sen kummempaa sattunut.Tomi9000T kirjoitti:8.5.2007
Kartturin etulaakeri vaihdettiin, mittaris 81 tuhatta
Auto on tällä hetkellä levoton ajaa. Ohjaus on outo ja muutenki hakee...odottelen vain että hajoaa tarpeeksi että saadaan korjattua
9-5T kirjoitti:Mersuissa ei yleensa ole vikoja niita vain "huollettaan'
Kumpaakaan noista malleista ei oikein voi Mersuksi sanoa, vetävätkin väärästä päästä... ja Vitot kootaan EspanjassaKaide kirjoitti: Tämä siis kokemuksenä äitin ihan uudesta A-mersusta jonka laatu on jotain katastrofaalista sekä kahdesta uudesta Vitosta joiden yhteydessä voi vain käyttää sanaa " täyspaska"
Kyllä uusi Vito on ihan takaveto ja kootaan niitä Mersuja Venäjälläkin. Ei se valmistusmaa mitään kerro, esimerkiksi Toyotan tehdas Turkissa tekee laadukkaampia autoja itse konserninkin mukaan kuin moni muu Toyotan tehdas.kristian kirjoitti:Kumpaakaan noista malleista ei oikein voi Mersuksi sanoa, vetävätkin väärästä päästä... ja Vitot kootaan EspanjassaKaide kirjoitti: Tämä siis kokemuksenä äitin ihan uudesta A-mersusta jonka laatu on jotain katastrofaalista sekä kahdesta uudesta Vitosta joiden yhteydessä voi vain käyttää sanaa " täyspaska"
Tuota en tiennytkään, vanhemmilla etuvetoisilla Vitoilla vaan tullut ajettua. Mutta A-sarjasta kyllä alkoi M-B:n alamäki, olisivat vaan ymmärtäneet jättää cityautojen valmistamisen muille merkeille ja jatkaneet entiseen malliinAC kirjoitti: Kyllä uusi Vito on ihan takaveto
Jostakin se raha on taottava, kun kilpailija vie osuuksia tuomalla uusia ja kiinnostavia malleja markkinoille.kristian kirjoitti:Tuota en tiennytkään, vanhemmilla etuvetoisilla Vitoilla vaan tullut ajettua. Mutta A-sarjasta kyllä alkoi M-B:n alamäki, olisivat vaan ymmärtäneet jättää cityautojen valmistamisen muille merkeille ja jatkaneet entiseen malliin
Ihan vanhojen kaivelemiseksi on kysyttävä: Onkos mersu nyt Golfia parempi, kun Saabeista ei sellasta löytynyt?Moukarimies kirjoitti:Itselläni Mersu pelaa hyvin. 7tkm takana ja kyyti on mukavaa. Autolla on ajettu nyt 56tkm ja mitä Suomessa olen autokauppoja katsellut niin aika harvoin on näin vähän ajettuja C 200T CDI automaatteja saatavilla. Ilmastointiin piti vaihtaa jokin vipusarja. Ne menee ilmeisesti jokaisesta C:stä hajalle. Uusi osa on vahvistettu, joten sen pitäisi kestää. Se vika oli jo Saksassa, mutta koeajolla en hokannut sitä. Saattaa johtua siitä, että ei ollut kokemusta Mersuista eikä vika jokaisella kerralla ilmoita itsestään napsumisella. Muuten en olekaan muuta kuin takalampun vaihtanut ja tuulilasinpyyhkimetkin uusin.
Itsekin olen tuota miettinyt ja sanoisin, että Golf on erittäin käteensopiva auto itselleni ja on todella vaikea sanoa, kumpi on parempi.Ihan vanhojen kaivelemiseksi on kysyttävä: Onkos mersu nyt Golfia parempi, kun Saabeista ei sellasta löytynyt?![]()