Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
			
		
		
			
				
																			
								900 I 16 Kat 							 
						"Hölösuu" 			
		Viestit:  1423 Liittynyt:  Su Joulu 07, 2003 13:35Paikkakunta:  Jyväskylä 
		
						
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja 900 I 16 Kat  Ti Syys 11, 2007 08:49 
			
			
			
			
			Eikös se helpoin ole mitata pumpun päästä ottaen johdot irti, niin silloin näkee, että tuleeko sähkö perille ja palaako vielä sulake.. 
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								antti.hakamaa 							 
						"Hölösuu" 			
		Viestit:  2091 Liittynyt:  Ke Maalis 03, 2004 20:51Paikkakunta:  urjala 
		
						
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja antti.hakamaa  Ti Syys 11, 2007 10:35 
			
			
			
			
			pensapumpun rele on apukuskin jalkatilassa lh-poksin päällä.
			
			
									
									900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								jus 							 
						"Saabisti" 			
		Viestit:  11665 Liittynyt:  Ma Elo 11, 2003 21:37Paikkakunta:  Helsinki 
		
						
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja jus  Ti Syys 11, 2007 11:51 
			
			
			
			
			K-jetronic-auton bensapumpun rele on sulake/reletaulussa konehuoneessa. Tällaisessa autossa ei ole LH-boksia.
			
			
									
									Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								antti.hakamaa 							 
						"Hölösuu" 			
		Viestit:  2091 Liittynyt:  Ke Maalis 03, 2004 20:51Paikkakunta:  urjala 
		
						
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja antti.hakamaa  Ti Syys 11, 2007 13:26 
			
			
			
			
			aivan tulipa pieni ajatus katkos.
eli rele sulake poksissa, siirto ja paine pumpput tankissa
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								lokis 							 
						"Kaasari" 			
		Viestit:  28 Liittynyt:  To Joulu 07, 2006 16:24Paikkakunta:  Uusikaupunki 
		
						
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja lokis  Ti Syys 11, 2007 19:39 
			
			
			
			
			Kiitos kaikille tiedoista tähän asti! Saako jokin muu laite sulakkeelta 30 sähköä , voinko lähteä pumpulle suoraan siitä? 
			
			
									
									900c  - 89 (KA)
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								jus 							 
						"Saabisti" 			
		Viestit:  11665 Liittynyt:  Ma Elo 11, 2003 21:37Paikkakunta:  Helsinki 
		
						
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja jus  Ti Syys 11, 2007 20:43 
			
			
			
			
			lokis kirjoitti: Saako jokin muu laite sulakkeelta 30 sähköä , voinko lähteä pumpulle suoraan siitä?
Ei pitäisi tuon sulakkeen takana olla muita laitteita. Mutta sähköt pumpulle pitäisi mennä bensapumpun releen kautta, muuten pumppu käy aina kun on virrat päällä. 
http://www.hut.fi/u/jus/saab/99/album/s ... sku99.html Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								lokis 							 
						"Kaasari" 			
		Viestit:  28 Liittynyt:  To Joulu 07, 2006 16:24Paikkakunta:  Uusikaupunki 
		
						
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja lokis  To Syys 13, 2007 17:43 
			
			
			
			
			Mertmi kirjoitti: Palaako sulake virtoja päällekytkiessä, jos ottaa pumpusta plussa johdon irti? Jos palaa, silloin pumpun virtajohto menee runkoon jossakin päin autoa.
Sulake palaa vaikka pumpun plus johto on irti.
900c  - 89 (KA)