9-3 -01 suuttimien koko
9-3 -01 suuttimien koko
Minkähän kokoiset suuttimet(150hv)versiossa on?Ja sitten Aeron suuttimien koko?Jos viel löytyis aeron suuttimien numerosarja,että osais ostaa samanmoiset..
puh.050-3748237
#3078
#3078
Tarkoitus vaihtaa "aeron suuttimet" fiilistelytarkoituksessa?
Vahvan käsitykseni mukaan 205E, 205L ja 205R moottorien suuttimet ovat kaikissa malleissa samat, jotka riittää ~300hp tehoille.
205r:ssä on mitsun turbo, kaikissa on eri softa ja 150hp versiossa ei ole ahtopainemittaria..
Eli aeron tehot saa vaihtamalla aeron boxin ja mitsun turbon (+ vesi&öljyputket). Täyden ilon saa mitsun ahtimesta putkella, ic:llä ja sopivalla softalla, jolla pääsee jo vajaaseen 300 hp tehoon. Oikeat isot tehot tulee sitten vasta oikeasti isommalla ahtimella.
Hook
Vahvan käsitykseni mukaan 205E, 205L ja 205R moottorien suuttimet ovat kaikissa malleissa samat, jotka riittää ~300hp tehoille.
205r:ssä on mitsun turbo, kaikissa on eri softa ja 150hp versiossa ei ole ahtopainemittaria..
Eli aeron tehot saa vaihtamalla aeron boxin ja mitsun turbon (+ vesi&öljyputket). Täyden ilon saa mitsun ahtimesta putkella, ic:llä ja sopivalla softalla, jolla pääsee jo vajaaseen 300 hp tehoon. Oikeat isot tehot tulee sitten vasta oikeasti isommalla ahtimella.

Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Siis vakio ahdin ja Aeroon tarkoitettu Stage3 ?junnu kirjoitti:Elikkä vois laittaa Aeroon tarkoitettu steg 3. Vain turbo tarvii päivitystä??Ja putket.Ja jos oikein malttamaton ja koittais tolla vakio hyrrällä,nii eihän sieltä muuta hajoa kuin turbo???
Toi aeron turbo on varmaan TD04hl-15 Muistaisko kukaan siipi kokoja??
Siinähän ei ole sitten mitään järkeä jos suoraan sanotaan.
Ei ole mitään oikotietä onneen. Jos ja kun kaikki osat ovat muutoin vaihdettu vastaamaan Aero voi sinne iskeä Aeroon tarkoitettua softaa mutta ideahan on se, että softa tehdään aina vastaamaan autossa olevaa rautaa muuten se ei yksinkertaisesti toimi kunnolla.
Olenki yrittänyt selvittää mitä eroja on aero/matalapaine koneissa ja tämän hetkisten tietojen mukaan erona on softa,ahdin, putket?Muuten samat vermeet koneissa?Steg3 osto tuli niin yllätten,Ettei ehtinyt ottaa selvää käykö edes
Ahdin ja putket vaihtuu kyllä jossain vaiheessa,Mutta olis mukava koittaa tuoreeltaan toimiiko boksi olleenkaan?Vakio turbolla kunnes isompaa saa tilalle,Autohan on emännän,että ei se varmaan kenkimällä hajoais..kait?

puh.050-3748237
#3078
#3078
Mikäs se sun auton vuosimalli nyt sitten onkaan?
Jos on 98-00 niin ahdin on T25, missä ei nyt niin kauheen dramaattista eroa ole. uudempien T17 on taas jo reilummin pienempi kuin aerossa, mutta eiköhän se Trionic osaa sen verran sopeuttaa, että sillä ihan kunnolla ajamaan pääsee.
tulikin muuten mieleen, että onko se ilmamassamittarilta turbolle menevä putki turbossa isompi? Taitaa olla muuten isompi jopa 185hv versioissa kuin 150hv versioisessa T7-koneessa?
Jos on 98-00 niin ahdin on T25, missä ei nyt niin kauheen dramaattista eroa ole. uudempien T17 on taas jo reilummin pienempi kuin aerossa, mutta eiköhän se Trionic osaa sen verran sopeuttaa, että sillä ihan kunnolla ajamaan pääsee.
tulikin muuten mieleen, että onko se ilmamassamittarilta turbolle menevä putki turbossa isompi? Taitaa olla muuten isompi jopa 185hv versioissa kuin 150hv versioisessa T7-koneessa?
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
mult saattaa tulla yks Mitsun TD04-HL15 myyntiin talven aikana...
Mut kylhän sä huomaat ku toi GT17 vetää viimeset
viimestää ku siivet lentää konepellist läpi

Mut kylhän sä huomaat ku toi GT17 vetää viimeset

viimestää ku siivet lentää konepellist läpi


9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Juurikin noin. Itse malttaisin kyllä ja pistäisin kaikki kamat kerralla kiinni...junnu kirjoitti:Olenki yrittänyt selvittää mitä eroja on aero/matalapaine koneissa ja tämän hetkisten tietojen mukaan erona on softa,ahdin, putket?Muuten samat vermeet koneissa?
ex - 9-3 Aero Coupe 2.3 -01
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
Re: 9-3 -01 suuttimien koko
Nyt olis boksi kiinni ja pienen hinauslenkin jälkeen alkoi toimia'Ajonesto'
Tämä kyllä pitää 100% kutinsa.No nyt tietää että toimii??Sellaista ajattelin,että nollaantuuko ajon esto aina irroittaessa ja tarvii uuden koodauksen?Tässä turboa odotellessa laittais vakio boksin kiinni?pade kirjoitti:Siis vakio ahdin ja Aeroon tarkoitettu Stage3 ?
Siinähän ei ole sitten mitään järkeä jos suoraan sanotaan
puh.050-3748237
#3078
#3078
Re: 9-3 -01 suuttimien koko
Ajonesto hyväksyy vain vain ecun, jossa on softassa oikea koodi ajonestoa varten. Viriboksissa pitää siis olla sama koodi kuin vakiossa, jotta vaihto onnistuu ilman ajoneston puuttumista peliin.
Ajonesto saadaan hyväksymään uusi boksi "naittamalla" uusi boksi sille Techillä. Kaikki merkkiliikkeet eivät muuten välttämättä suostu em. toimenpiteeseen jos käy ilmi, että kyseessä on viritys. Jos naimisiin kuitenkin päästään, ei auto toimi enää vakio-eculla.
Mikäli boksisi on ostettu suoraan virifirmalta, suosittelen tässä turboa odotellessa lähettämään sen sinne takaisin koodattavaksi vakio-ecusi mukaisilla ajoneston koodeilla. Toimenpide on todennäköisesti maksuton, kun ilmoitat ettei auto käynnisty boksilla. Lähetät virifirmaan kaikki vakioboksisi numerotiedot ml. liittimessä oleva numero. En muista pitikö mukana olla vielä ajoneuvon VIN. Ota kuva boksistasi niin että numerot näkyy ja lähetä se firmaan niin on kaikista selvin peli.
Ajonesto saadaan hyväksymään uusi boksi "naittamalla" uusi boksi sille Techillä. Kaikki merkkiliikkeet eivät muuten välttämättä suostu em. toimenpiteeseen jos käy ilmi, että kyseessä on viritys. Jos naimisiin kuitenkin päästään, ei auto toimi enää vakio-eculla.
Mikäli boksisi on ostettu suoraan virifirmalta, suosittelen tässä turboa odotellessa lähettämään sen sinne takaisin koodattavaksi vakio-ecusi mukaisilla ajoneston koodeilla. Toimenpide on todennäköisesti maksuton, kun ilmoitat ettei auto käynnisty boksilla. Lähetät virifirmaan kaikki vakioboksisi numerotiedot ml. liittimessä oleva numero. En muista pitikö mukana olla vielä ajoneuvon VIN. Ota kuva boksistasi niin että numerot näkyy ja lähetä se firmaan niin on kaikista selvin peli.
Saabiton
Re: 9-3 -01 suuttimien koko
T7 purkeissa koodi on vielä ison liittimen alla, joten liitinkamman irroitus on välttämätöntä nähdäksesi koodin.
T5 ei starttaa väärällä koodilla, kuten ei ei t7:kaan, mutta T5 autot hyväksyy ajonestottoman T5 purkin mukisematta ja lähtee siis käyntiin.
T5 ei starttaa väärällä koodilla, kuten ei ei t7:kaan, mutta T5 autot hyväksyy ajonestottoman T5 purkin mukisematta ja lähtee siis käyntiin.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: 9-3 -01 suuttimien koko
Juu ,taitaa olla helpompi ajella varovasti ennen kuin saa uuden föönin?Tarve tällä hetkellä pariin 15teehen,Olen katellu noita Maptunin hintojahttp://www.maptun.com/webshop/shop_info ... tegori=275 VS http://www.maptun.fi/tuotteet.htmlTaitas olla halvempi Tuottaa naapurista
Sattumalta kaveri muutti viikko sitten Örebrohon 
5625sek vs 850€????


5625sek vs 850€????
puh.050-3748237
#3078
#3078