Tuore 9-3 -keskustelija.
Tuore 9-3 -keskustelija.
Ryhdyin saabistiksi vuosi sitten hankkimalla 55 tkm ajetun 9-3 2.0t Coupe mallin automaagivaihteella varustettuna. Hyvin menee toistaiseksi, nyt 75 tkm mittarissa. Ajoittain pikselivikainen SID, mutta ei muita huolia, pelkästään mukavaa kyytiä. Ehkäpä sen huohotinpäivityksen voisi järkätä jossain vaiheessa, vaikka toistaiseksi öljyt on pysyneet koneessa eikä savuttele. Huohotinasiaa on kyllä foorumissa käsitelty paljon, mutta ongelman yleisyys on vähän mysteeri. Ehkä se päivitys kannattaa varmuuden vuoksi laittaa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Re: Tuore 9-3 -keskustelija.
Kannattaa laittaa; helppo tehdä ite eikä maksa paljon. Sitten kun mahdollisesti huomaat tuon vian niin voi mahdollisesti maksaa hieman enemmän.Rexi kirjoitti: Huohotinasiaa on kyllä foorumissa käsitelty paljon, mutta ongelman yleisyys on vähän mysteeri. Ehkä se päivitys kannattaa varmuuden vuoksi laittaa.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Re: Tuore 9-3 -keskustelija.
No nyt on uusi letkusatsi paikallaan, vaikka ei se vanhakaan ollut tukossa eikä rikki. Laitoin samalla pari muutakin letkua uusiksi ja sen takaiskuventtiilin läppäkoteloon menevässä letkussa. Homma onnistui yläkautta äheltämällä, ei oikein meinaa isot käpälät mahtua joka paikkaan mihin pitäisi. Jospa tuolla nyt pääsisi vaikka joitakin satoja tuhansia kilsoja eteenpäin taas.
ex: 9-3 2.0t Coupe aut. vm. 2001
nyk: 9-5 2.3t aut. vm. 2006
nyk: 9-5 2.3t aut. vm. 2006