Jos glögin jämät jois ja sitten paremman puoliskon kanssa töistä saatu kuohuviini, kun menee firmalla senverran hyvin No Suomesta löytyy ehkä työpaikkoja joista ei saa tämänkään vertaa
Haksu kirjoitti:Vasta 21.30 jälkeen,jos ja kun on päästy duunista.
Ja meikäläinen on duunissa 23.00-08.00...
Heh.. näköjään on muitakin. Itse tulin 23.00 töistä ja aamulla pitäis olla klo 7.00 taas töissä. Eipä tartte päänsärkyä sairastaa. Mutta hyvät uudetvuodet kaikille!
V.J.S kirjoitti:Vasta kolme päivää ryypiskelty, mitäpä sitä suotta hyvää putkea katkaisemaan...
No neljään päivään lopahti tämäkin hyvin alkanut täyspäiväisen alkoholistin ura Melko veikeät liskot seikkaili viime yönä unissa. Tänään vedetään vissyä, kahvia ja kokista
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
V.J.S kirjoitti:Vasta kolme päivää ryypiskelty, mitäpä sitä suotta hyvää putkea katkaisemaan...
No neljään päivään lopahti tämäkin hyvin alkanut täyspäiväisen alkoholistin ura Melko veikeät liskot seikkaili viime yönä unissa. Tänään vedetään vissyä, kahvia ja kokista
Itse en ole juonut, menin tyytyväisenä pappamoodissa nukkumaan klo 21 ja heräsin ärsyttävään paukkeeseen 5. kertaa klo 03.00. Nyt on jo etsitty esiin Klorite + jarruneste + muoviämpäri, ja ko. aineita kaadetaan niin paljon muoviämpäriin kuin ikinä mahtuu ja tämä laitetaan muhimaan klo 03.00 huomisaamuna tuohon tielle mistä nuo ampuivat pommejaankin
nm väsynyt.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
ng900aero kirjoitti:
Itse en ole juonut, menin tyytyväisenä pappamoodissa nukkumaan klo 21 ja heräsin ärsyttävään paukkeeseen 5. kertaa klo 03.00. Nyt on jo etsitty esiin Klorite + jarruneste + muoviämpäri, ja ko. aineita kaadetaan niin paljon muoviämpäriin kuin ikinä mahtuu ja tämä laitetaan muhimaan klo 03.00 huomisaamuna tuohon tielle mistä nuo ampuivat pommejaankin
nm väsynyt.
Ainuttakaan pommia ei ammuskeltu, koska ei ollut selvää kuskia rakettikaupoille
Mukavastihan tuo jytisi kaikkialla ympäristössä, vaikka sysimetsässä asutaankin. Minä menin nukkumaan n. 00:04 tammikuun 1. päivä anno domini 2007, vaikka ei edes kaljat ollut vielä loppunut. Ei vaan ryyppäminen enään huvittanut, kun ei jurri noussut ankarasta yrittämisestä huolimatta
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Ompas kaikilla tipantonta tammikuuta kestänyt pitkään Edellinen viesti (Ma Tammi 01, 2007 3:42 pm)
Jos pari vielä. Täytyy huuhdella suu, kun tuo mansikanmakuinen lonkero oli aika äklöä
EDIT: Vahvaa se ainakin oli, kun pää sekoitti jo mansikka- ja karpalomarjat. Eli karpalo-berryähän se oli
Viimeksi muokannut patse, Ma Loka 29, 2007 15:43. Yhteensä muokattu 3 kertaa.