Järvien jäätymistä odotellessa...
Fiilistelykuvia
-
PappaSedan
- Matalapaineturbo
- Viestit: 167
- Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 14:37
Re: Fiilistelykuvia
900i combi -86 (MY87), Amazon combi -67, Octavia combi -17, Zündapp combinette -69
Re: Fiilistelykuvia
Taisi olla uusi neliveto (Aero ainakin) Ringillä testissä. Liian nopea kamerallekin
Vähän näytti puskevan pahasti seuraavassa mutkassa, mutta ajoi meidän tultua vain kerran ohi, joten paha sanoa enempää.
http://www.speedou.1g.fi/kuvat/reissu/IMG_1145.jpg
http://www.speedou.1g.fi/kuvat/reissu/IMG_1145.jpg
STCF #3
-
Money For Nothing
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
Re: Fiilistelykuvia
XXT-227: Fordonsfraga antoi omistajaksi "SAAB AUTOMOBILE AKTIEBOLAG", 184kW. Yhtäkkiseltään en omalla ruotsinkielentaidolla löytänyt vetotavasta mainintaa. 
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
-
Raimo Miettinen
- "Hölösuu"
- Viestit: 1723
- Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:45
- Paikkakunta: Raum
- Viesti:
Re: Fiilistelykuvia
Voi pojat! Tuonne minäkin haluan vielä joskus vähintään kuvaamaan. Näyttäisi olleen muutama muukin "muuli" radalla.Speedou kirjoitti:Taisi olla uusi neliveto (Aero ainakin) Ringillä testissä. Liian nopea kamerallekinVähän näytti puskevan pahasti seuraavassa mutkassa, mutta ajoi meidän tultua vain kerran ohi, joten paha sanoa enempää.
http://www.speedou.1g.fi/kuvat/reissu/IMG_1145.jpg
#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
Re: Fiilistelykuvia
On nuo muutkin kuvat kyllä hyviä. Esimerkiksi eräästä "vääränmerkkisestä" seuraava: http://www.speedou.1g.fi/kuvat/reissu/IMG_1165.jpg
Re: Fiilistelykuvia
Valitettavasti tosiaan kamera ei ole ihan parasta laatua ja eipä (köhköh) kuvaajakaan.
Mutta tosiaan oli tehdasajot ja siksi emme itse käyneet radalla. Onneksi sentään joskus on sielläkin tullut ajettua.
Mutta tosiaan oli tehdasajot ja siksi emme itse käyneet radalla. Onneksi sentään joskus on sielläkin tullut ajettua.
STCF #3
Re: Fiilistelykuvia
Ensimmäiset tällaiset kengät tuli hommattua, testilenkilläkin olen käynyt ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Miksiköhän sitä ei ole aiemmin noita hommannut.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Re: Fiilistelykuvia
Mitä tarkoitat, onko noissa jotakin erityisen mullistavaa uutuutta?dimebak kirjoitti:Ensimmäiset tällaiset kengät tuli hommattua, testilenkilläkin olen käynyt ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Miksiköhän sitä ei ole aiemmin noita hommannut.
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Re: Fiilistelykuvia
Sitä vaan, että 15-kesäisestä olen maastopyörllä veivannut ja nyt sain aikaiseksi kokeilla lukkopolkimia ja -monoja.Ässä kirjoitti:Mitä tarkoitat, onko noissa jotakin erityisen mullistavaa uutuutta?
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Re: Fiilistelykuvia
OK, nyt ymmärrändimebak kirjoitti:Sitä vaan, että 15-kesäisestä olen maastopyörllä veivannut ja nyt sain aikaiseksi kokeilla lukkopolkimia ja -monoja.Ässä kirjoitti:Mitä tarkoitat, onko noissa jotakin erityisen mullistavaa uutuutta?
Minulla on kolmet lukkokengät, en aja koskaan ilman niitä.
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Re: Fiilistelykuvia
Tein eilen illalla yhden kenkien testilenkin ja kaksi jarrun säätämisen takia, ja veikkaan ettei ole enään paluuta normipolkimiin.Ässä kirjoitti:OK, nyt ymmärrändimebak kirjoitti:Sitä vaan, että 15-kesäisestä olen maastopyörllä veivannut ja nyt sain aikaiseksi kokeilla lukkopolkimia ja -monoja.Ässä kirjoitti:Mitä tarkoitat, onko noissa jotakin erityisen mullistavaa uutuutta?![]()
Minulla on kolmet lukkokengät, en aja koskaan ilman niitä.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Re: Fiilistelykuvia
Anteeksi off-topic, mutta muista aluksi säätää pedaalit löysimpään arvoonsa(mikäli säätöä löytyy), koska paniikkitilanteessa jalkasi eivät vielä muista, että sulla on lukot. Näin säästyt mustelmilta/muilta vaurioilta ja saat jalkasi vapaaksi tilanteessa kuin tilanteessa. Minä opin tämän -90 luvun alussa ns kantapään kautta
. Sitten vähitellen lisää tiukkuutta jousiin.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki

