[/quote] joo kuten olen ehdottanut teen mielelläni osanhakureissuja klubin piikkiin. klubi antaa rahat ja minä haen vaikka läpi koko skandinaavian urheana saabsoturina niitä osia joita klubikauppaan tarvitaan. bailaan laivalla omaan piikkiin ja syön filettä lounaaksi (päivärahoilla jotka tietenkin maksaisi klubi) kyllä minulle käy! osien ostamiseen ja tuomiseen tarkoitetut rahat etukäteen käteen minulle minulle minulle

osien hinnan saisi päättää vaikka klubin hallitus, ei se minua kiinnosta. saisikohan EU:lta jotenkin monopolin saabin osien tuontiin?
[/quote]
mitä jos sitten tosissaa alkaisit tuoda niitä itse ruotsista. Tuo mulle CS aeron kaarilistat. Mä en niitä tuosta noin vaan pääse ruotsiin etsimään, mutta jos sinä pääset. LAakkosella kuitenkin suht kivan hintaiset, mitä niitä kysyin. voin listoista maksaa sitten 10e kpl tässä tapauksessa. Ja tietysti muutkin osat kelpaa, kuten isompi cooleri jne jne. Ja yksi toive olisi Aeron vaalea nahkasisusta. Ja hakusessa myös din aukkojen kohdalta vaurioitunut puukoetaulu. Ei viitsisi ehjää käydä tuhoamaan, kun suurentaa din aukon->2 din aukkoseksi.
koska pääset hakemaan?[/quote]