Turbon putket/letkut

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Sumppi_
"Kaasari"
Viestit: 31
Liittynyt: To Tammi 10, 2008 20:53

Turbon putket/letkut

Viesti Kirjoittaja Sumppi_ »

Kestääkö metallipunos letkut turbon öljy ja vesi letkuina vai lämpenevätkö liikaa lähinnä turbon päässä? Tarkoitus olisi laittaa banjoliittimet joista letkut lähtisivät.
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Re: Turbon putket/letkut

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Onhan nuita tullut laiteltua ja hyvin toimivat, kunhan eivät mene kovin läheltä DP:tä tai jotain muuta kuumaa paikkaa.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Re: Turbon putket/letkut

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Riippuu varmaan mitä sen metallipunoksen sisäpuolella on, kunhan se on öljyä ja kuumaa kestävää, tarkoitukseen sopivaa letkua niin kestää. Mulla taitaa toinen ahtimen vesiletkuista (hi-flex) olla miltei pakosarjassa kiinni, tai max. milli välissä. Tuli sen verran sopivan mittanen ja sopivaan kulmaan ettei paljoo vaihtoehtoja, eipä tuo ole tähän saakka sulanut.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Re: Turbon putket/letkut

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Hydrauliikka firmat tekee sisältä joku teflon/ulkoa teräspunos mittojen mukaan.
Ainakin Hi-Flex tekee, varmaan muutkin, eikä maksa pal mittään :)
Mutuna: kestää 400-astetta lämmintä...
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Vastaa Viestiin