
Siinäpä se, minkälaisen ahtimen ostan?? Kokemuksia? Mutua? Asiantuntemusta? Tarjouksia jopa??

http://www.speedparts.se/prod/sp_vxl_900_79-93.shtmlAksu900 kirjoitti:Jeps, laatikon rikkominen ja vaihtaminen on tuttua hommaa jo..Senpä takia tehotavoite onkin vain 300.
Juu ja oon kyllä tähänkin asti välttänyt matalilla väännättämistä ihan tietoisesti. Edellinen laatikko ei vaan tykännyt kolmosella sudittelusta.
![]()
Pitäis varmaan rakennellakkin nuista tallissa olevista laatikon raadoista jonkinlainen vahvistettu versio..
Tuo kuvissa näkyvä musta mese on se paikallinen..Kasataan aksulle vähän paineita
http://www.kolumbus.fi/sallatoimi/ep/liukasta.mpg
Taitaa olla se mersumies...
Eli kyseessä on GT28RS kuulalaakeri-ahdin. Garretin tehosuositus ahtimelle on 250-320hv, mutta on ahtimella kuulemma otettu reilusti yli 400hv:n tehoja. Eli potentiaalia pisaa ja eipähän tarvitse tuskailla mahdottoman viiveen kanssa.
Menee suoraan vakio T25:n tahi T28:n tilalle (Nismossa menee, mutta saabista en tiedä) ja hintakin on ominaisuuksiin nähden kohdallaan... n.1200-1450€.
Täällä pohjanmaalla on näitä hyvin liikkuvia mesejä useammalla hepulla, mersufoorumin mukaan. Saabilla ei ole mitään jakoja, vaikka APC:n nupit ruuvais kaakkoonAksu900 kirjoitti:Tuo kuvissa näkyvä musta mese on se paikallinen..Joo en mä sen kanssa taida alkaa kilpaileen, vaikkakin se varmaan myis sen entisen ahtimensa, jolla koneesta on otettu se 386..
Saattais olla vähä turhan härski
Kiitti, vanhemmasta threadista näemmä löytyykin lisää vastauksia....Vigge kirjoitti:Löytyypi tällaista infoa koskien GT28RS ahdintaEli kyseessä on GT28RS kuulalaakeri-ahdin. Garretin tehosuositus ahtimelle on 250-320hv, mutta on ahtimella kuulemma otettu reilusti yli 400hv:n tehoja. Eli potentiaalia pisaa ja eipähän tarvitse tuskailla mahdottoman viiveen kanssa.
Menee suoraan vakio T25:n tahi T28:n tilalle (Nismossa menee, mutta saabista en tiedä) ja hintakin on ominaisuuksiin nähden kohdallaan... n.1200-1450€.