Tärinää kiihdytettäessä
Tärinää kiihdytettäessä
Moro. Oiskohan tonnari cc 89 automaattivaihteisesta menossa vetari kun täristää aina ku kiihdyttää? Mun mielestä vielä enemmän kun kääntää samalla. Ei vaan oo ennen ollu tomaattilaatikkoa, joten en tiedä voiko aiheuttaa jotain erikois vikoja. Kiitos etukäteen 

Re: Tärinää kiihdytettäessä
Moikka, mikäli vikaa et löydä ensitutkimisella vetareista, voi kiihdyystärinä johtua myös väliakselin boorien kulumisesta. Näin oli minulla, ja vian löytämisessä meinasi usko loppua. Vaihdoin käytetyn ehjän väliakselin ja homma oli siinä.
Hanaa hillitysti!
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Itsellä mennyt vetoakselin malja (-97 aero manuaali) kuskin puolelta. Täristää kiihdyttäessä suoraan. Ruotsista osa tuli maksamaan reilut 400 euroa.
#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
Pystyykö tuon boorien kuluneisuuden tuntemaan esim. välyksenä auton seistessä nosturilla?fbl364 kirjoitti:Moikka, mikäli vikaa et löydä ensitutkimisella vetareista, voi kiihdyystärinä johtua myös väliakselin boorien kulumisesta. Näin oli minulla, ja vian löytämisessä meinasi usko loppua. Vaihdoin käytetyn ehjän väliakselin ja homma oli siinä.
Nimimerkillä sisemmät hilut uusiksi ja täristää vieläkin...

David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Ei pysty tuntemaan käsin tai ollessa kiinni boorien kuluneisuutta. Mikäli auton saa nosturipaikalle, on väliakselin irrotusoperaatio kuitenkin suhteellisen helppo ja nopeahko suorittaa selkeillä työohjeilla, joita voit kokeilla haulla vaikkapa näiltä sivuilta.
Hanaa hillitysti!