Kaverin aerosta kilahti kone vauhtia oli 220km/h. Veikkasi jakopäätä, onko näissä vielä ketju vai onko jo siirrytty hihnaan? Auto vm. 2002 ja ajettu 70 000km.
usvaa putkeen kirjoitti:Kaverin aerosta kilahti kone vauhtia oli 220km/h. Veikkasi jakopäätä, onko näissä vielä ketju vai onko jo siirrytty hihnaan? Auto vm. 2002 ja ajettu 70 000km.
usvaa putkeen kirjoitti:Kaverin aerosta kilahti kone vauhtia oli 220km/h. Veikkasi jakopäätä, onko näissä vielä ketju vai onko jo siirrytty hihnaan? Auto vm. 2002 ja ajettu 70 000km.
Eli ainakun vaivautuu vaihtamaan tulpat niin venan koppa samalla auki ja tsekata ketjun kireus. Ei ole suuri vaiva jos sillä säästää konerikon. Kun on tota tuuninkia
Oli siinä viriä, mutta en muista minkä firman lastu. Toi sen ruotsista, kun oli töissä siellä. Nyt äijä on ihan rikki! Taitaa remontti mennä omaan piikkiin.
Jakopää ei ollut rikki. Koneesta oli kansi hajonnut, epäilivät, että venttiilit tai ohjurit kuluneet jotenkin vinosti väljiksi ja paineet kadonneet. Ei enää käyny tämän jälkeen. Outo juttu, mutta menee takuuseen. Ehkä valmistusvika.
usvaa putkeen kirjoitti:Jakopää ei ollut rikki. Koneesta oli kansi hajonnut, epäilivät, että venttiilit tai ohjurit kuluneet jotenkin vinosti väljiksi ja paineet kadonneet. Ei enää käyny tämän jälkeen. Outo juttu, mutta menee takuuseen. Ehkä valmistusvika.
Parempi takuu kuin jakopään ketju, eipähän tarvii kyttäillä sitä.