lordofgreed kirjoitti:Lapsi vai auto...?Beagle kirjoitti:Hih, ihan kuin omaani kattelisEri väri tosin
Auto kuitenkin
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
lordofgreed kirjoitti:Lapsi vai auto...?Beagle kirjoitti:Hih, ihan kuin omaani kattelisEri väri tosin
Joo huomasin kyllä tutun auton, en vaan kerennyt moikata!himmee kirjoitti:Tuo tais tulla vastaan tässä yks päivä raippiksesta päin?
lordofgreed kirjoitti:Lapsi vai auto...?Beagle kirjoitti:Hih, ihan kuin omaani kattelisEri väri tosin
Kiitos, kyllähän tuo ihan jämäkältä tuntuu. Toisaalta just siihen uudet etutukivarren uretaanipuslat ja koiranluut/puslat vaihdoin. Pitäis vielä moottorin ylätuet vaihtaa, niin onpa sitten jämäkkä. Harvinaisen vähänajettu on tosiaan toi. Otettu käyttöön elokuussa -92 ja vain 226 tkm mittarissa. Nyt pitää trioniccia modata ja äkkiä. Aivan sairaan laiskalta tuntuu satkun jälkeen ja käy vielä pelkillä peruspaineilladimebak kirjoitti:Onnea vaan. Itte olen koeajanut 1991 vuoden 9000 CDE 2.3T:n ja tilassa, kyydissä ja mukavuudessa piisasi. Satku oli ollut silloin vasta kolme neljä kuukautta mutta olisi kyllä pitänyt vaihtaa, jälkiviisaus, paras viisaus
Saiko turboakin ilman sumareita..?vjbremer kirjoitti:Satku vaihtui 2,3T tonnariin
Tosi siistin näköinen! Michelin XM+S200-renkaista huomaa heti, ettei ole paljon talvella ajettu.9000CS... kirjoitti:
Tänään hankittu 900C -88.
Päältä ja sisältä erittäin hyvässä kunnossa. Ollut kahdella omistajalla aiemmin jotka pitäneet autoa molemmat kymmenen vuotta.
Ainoastaan takapenkissä on pari viiltoa, kun on jotain heitetty kyytiin ja kuskin penkin istuinosa on hieman retkahtanut. Ovet ovat ruosteettomat ainakin näkyviltä osiltaan ja mittarissa vasta 154000km.
Pari lisäkuvaa TÄÄLLÄ.
Mun koeajama yksilö oli 200hp täyspaine. Tulipa sillä hötästyä yksi GTI-Golf ohi, kun tämä Golffi lähti ohittamaan lava-autoa ja meni sen verta kevyesti. Joten pitihän sitä päästä irti kaikki Trollhättanin-peikot ja huristella ohivjbremer kirjoitti:Kiitos, kyllähän tuo ihan jämäkältä tuntuu. Toisaalta just siihen uudet etutukivarren uretaanipuslat ja koiranluut/puslat vaihdoin. Pitäis vielä moottorin ylätuet vaihtaa, niin onpa sitten jämäkkä. Harvinaisen vähänajettu on tosiaan toi. Otettu käyttöön elokuussa -92 ja vain 226 tkm mittarissa. Nyt pitää trioniccia modata ja äkkiä. Aivan sairaan laiskalta tuntuu satkun jälkeen ja käy vielä pelkillä peruspaineilladimebak kirjoitti:Onnea vaan. Itte olen koeajanut 1991 vuoden 9000 CDE 2.3T:n ja tilassa, kyydissä ja mukavuudessa piisasi. Satku oli ollut silloin vasta kolme neljä kuukautta mutta olisi kyllä pitänyt vaihtaa, jälkiviisaus, paras viisaus
Sitten puhutaan varmaan vuosimallista -98.dimebak kirjoitti: kun joku muistikuva oli, että automyyjä sanoi sen olevan viimeistä vuosimallia.
MacTurbo kirjoitti:Sitten puhutaan varmaan vuosimallista -98.dimebak kirjoitti: kun joku muistikuva oli, että automyyjä sanoi sen olevan viimeistä vuosimallia.
Itse sanoisin näiden peruusteella olevan -94dimebak kirjoitti:Oli kuiten ns. viistokeulainen