Vesiruisku tuli asennettua

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
ypjp
"Tuplakaasari"
Viestit: 57
Liittynyt: Pe Touko 21, 2004 15:17
Paikkakunta: Turun seutu

Vesiruisku tuli asennettua

Viesti Kirjoittaja ypjp »

Aquamist, ja vielä oikeaoppisesti...

Yllätys oli ahtopaineen lasku asennuksen jälkeen, n. 0.2 equus yksikköä!
Voi äimän käki!
Perstuntumalla vehje tuntuu samalta ku ennen.
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Ja mikä oli auto/ moottori.
#1730
500whp.net member
ypjp
"Tuplakaasari"
Viestit: 57
Liittynyt: Pe Touko 21, 2004 15:17
Paikkakunta: Turun seutu

Viesti Kirjoittaja ypjp »

OG 900S on auto ja moottori sit kai B202...
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Re: Vesiruisku tuli asennettua

Viesti Kirjoittaja saabracing »

ypjp kirjoitti:Aquamist, ja vielä oikeaoppisesti...

Yllätys oli ahtopaineen lasku asennuksen jälkeen, n. 0.2 equus yksikköä!
Voi äimän käki!
Perstuntumalla vehje tuntuu samalta ku ennen.

JOko kävit dynossa ?
ypjp
"Tuplakaasari"
Viestit: 57
Liittynyt: Pe Touko 21, 2004 15:17
Paikkakunta: Turun seutu

Viesti Kirjoittaja ypjp »

Ei oo vielä ehtiny.

Ja tehdään ehkä vielä pari muuta lisäystä, ja sit ehkä säädetään ajossa...
öljysormi
"Aero"
Viestit: 390
Liittynyt: Ma Elo 18, 2003 17:38

Viesti Kirjoittaja öljysormi »

kun käyt dynossa niin testaa ilman vesiruiskua ja sen jälkeen vesiruiskun kanssa, niin näkee hyödyt.
ex9000 -95aero,1.9 tdi passat, MB450SL-77,MB E220cdi,cls 55 amg
t8
"Viggen"
Viestit: 606
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 02:49
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja t8 »

Eikös tuo paineen lasku ole ihan normaalia. Painehan laskee lämpötilan laskiessa. Aika moni on harmitellut ahtopaineen laskemista isomman coolerin asennuksen jälkeen, ei kai siinä mitään ihmeellistä ole. Ruuvaa vaan paineita suuremmalle 8)
9-3 sc 1,9 tid -08
Dodge Dart Custom -70
Chevy van -98
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Asiasta kiinnostuneena varmastikkin palstalta löytyy lisää kun homma edistyy.

Oletko käyttänyt jo veden seassa metanolia (talvellahan tarvii, mutta näin kesällä) :?: :?: :?:
9-3.1972
ypjp
"Tuplakaasari"
Viestit: 57
Liittynyt: Pe Touko 21, 2004 15:17
Paikkakunta: Turun seutu

Viesti Kirjoittaja ypjp »

En ole vielä metanolia käyttänyt. Olis käytössä vaan saippuoitua, muttei sitä oikeen viitsi käytää, kun on mahdollista et muut tavarat haihtuu suuttimesta, ja saippua jää =tukos. Eli, metanolia olis hakusessa!


Hain just äsken uusia virikkeitä, joihin joskus tulee lisäsuuttimia, katotaan nyt milläajalla...


On multa senverran kyselty, et ehkä laitan autost ja vaiheist vähän enemmän tietoo tänne, mut siihen asti tietoo löytyy sportti-auton sivuilta.
http://www.sporttiauto.com

No. ehkä taikuritkaan ei aina kerro ihan kaikkee :wink:
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Eikös turbon vaihto olisi jo paikallaan? Tuskin saat kovin kummoista hyötyä vakio-puhaltimella kyseisillä lisälaitteilla. Oma tonnari on jo puhaltimen tuoton rajamailla 1.4barin paineilla. Ja ei kulje sitten yhtään mihinkään enää :P .
Foxbody turbo
ypjp
"Tuplakaasari"
Viestit: 57
Liittynyt: Pe Touko 21, 2004 15:17
Paikkakunta: Turun seutu

Viesti Kirjoittaja ypjp »

to4 kirjoitti:Eikös turbon vaihto olisi jo paikallaan? Tuskin saat kovin kummoista hyötyä vakio-puhaltimella kyseisillä lisälaitteilla. Oma tonnari on jo puhaltimen tuoton rajamailla 1.4barin paineilla. Ja ei kulje sitten yhtään mihinkään enää :P .
Joo, meinas jo vaihtuakin, jo hankittuun GT 17, mut se tarvittiin muualle, ja muutos olis ollu varmaan aika pieni...


On tullu ymmärrettyy, et vesiruisku parantaa täytöstä, on sit turbo mikä hyvänsä. Ja vähentää nakutuksia.

1.4 bar... hm...oletkos laittanut/harkinnut veden ruiskimista....
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Se täytöshän sen periaate on mitä enemmän happia sitä paremmin palaa :P
Odotan jo innolla uutta autoa että pääsee rakentelemaan kaikessa rauhassa sitä (popit+muut tilpehoorit)tää väliaika on rasittavaa siinä suhteessa kun ei oikein viitsi itselle rakentaa tota ja myydä heti kohta pois.
9-3.1972
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

ypjp kirjoitti:
to4 kirjoitti:Eikös turbon vaihto olisi jo paikallaan? Tuskin saat kovin kummoista hyötyä vakio-puhaltimella kyseisillä lisälaitteilla. Oma tonnari on jo puhaltimen tuoton rajamailla 1.4barin paineilla. Ja ei kulje sitten yhtään mihinkään enää :P .
Joo, meinas jo vaihtuakin, jo hankittuun GT 17, mut se tarvittiin muualle, ja muutos olis ollu varmaan aika pieni...


On tullu ymmärrettyy, et vesiruisku parantaa täytöstä, on sit turbo mikä hyvänsä. Ja vähentää nakutuksia.

1.4 bar... hm...oletkos laittanut/harkinnut veden ruiskimista....
Toistaiseksi ei ole vedelle tarvetta, tuntuu AMW:n cooleri toimivan senverran hyvin. Tulevaisuudessa turbon vaihdon myötä joutunee värkkäämään vesiruutankin, ei siitä ainakaan haittaa ole.
Foxbody turbo
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Pitänee kuulemma konetta puhtaampana joku kertoi onko totta :?:
9-3.1972
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Kyllä.
Foxbody turbo
Vastaa Viestiin