No näitähän nyt tulee.
Kannatti tulla S-kaupasta Vihdintien kautta. Tapahtuma sai varmaan alkunsa Myyrmäen risteyksestä, josta lähdin reipaasti, kuten nyt pitää. En edes huomannut mitää skabaa olevan olemassa, kunnes satoja metrejä taakse jäänyt Volvo XC90 D5 ilmestyy taustapeiliin ja takakulmaa hipoen ohittaa vaihtaen vasemmalle (nopeutta arviolta 120km/h; 70 alue). Tässä vaiheessa tie oli aivan tyhjä muista. Malminkartanon valoissa oli pientä jonoa oikealla kaistalla ja vaihdoin Volvon taakse. Siitähän se lähti (minkä tommonen nyt kulkee). En viitsinyt pilata vahattua pintaa nokikylvyllä, joten vaihdoin oikealle kaistalle ja päädyin sen rinnalle. Seuraavissa valoissa, jotka olivan vaihtumassa vihreiksi, seisoi Pösö 505 oikealla kaistalla, joten himmasin ja vaihdoin maasturin taakse. Eiköhän se tässä vaiheessa pistä täysjarrutuksen. No, koska Saabin jarrut ovat tunnetusti paremmat kuin minkä-lie-kipottimen, vältyttiin törmäykseltä. Tästähän se taas lähtee noki pöllyten ja vaihtaa oikealle kaistalle. Jatkan vasenta ja päädyn rinnalle (oli muuten tsemppipeukalolle hommia). Siellä joku ruikku vaaleanpunaisessa kauluspaidassa (aurinkolasit mallia Jope) tekee haukottelun elkeitä ja pistää "täyskiihdytyksen". Koska itse noudatan rajoituksia, niin horisonttiinhan tuo hävisi. Oli tietty seuraavissa Lassilan valoissa kääntymässä Pitäjänmäkeen.
Kyllä muakin varmaan ahdistas omistaa moderni (ei nyt sanota, koska sehän tiedetään), varsinkin, jos sen kuvittelis pystyvän (ei nyt sanota sitä, minkä kaikki tietävät muutenkin), niin kiihdytettäessä kuin jarrutettaessa.
Rekkari oli muuten LSI-4**, jotenkin painui kuva verkkokalvolle, kun sitä hetken tuijotin Saabin kuskin penkki->eturekkarikilpi+2cm -etäisyydeltä.
Joten tsemppiä vain, kyllä ne Volvot nelipyöräisiä ovat

(joskin hitaahkosti
pyöriviä)