Todella outoa/nordic

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
aero t7
"Aero"
Viestit: 413
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 14:35
Paikkakunta: vantaa

Re: Todella outoa/nordic

Viesti Kirjoittaja aero t7 »

Suurkiitos Potkuhousulle asioiden hoitamisesta ja kaikille muillekkin kommenteista, kaikista niistä :lol:
Uutta boksia odotellessa 8)
Laitan viestiä jahka saan sen asennettua.
PS: Jos ei ole tullut sähköpostia potkuhousulle niin paiskaa uudestaan yv:llä.
Näissäkin vehkeissä jotain häikkää :mrgreen:
Unohtunut ilmeisesti mainita mutta sytkäkassu aivan uusi ja testattu toisellakin täysin toimivalla.
v###u onneks on Saab (taas on saabistilla saab)
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
anirum
"Ruisku"
Viestit: 118
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 21:53
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Todella outoa/nordic

Viesti Kirjoittaja anirum »

Löytyikö vika softasta?
9-5 aero ´00 Biopower + jotain pientä jännää.
#1420
aero t7
"Aero"
Viestit: 413
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 14:35
Paikkakunta: vantaa

Re: Todella outoa/nordic

Viesti Kirjoittaja aero t7 »

Ei vielä tullut uutta purkkia.
Ilmotan kyllä välittömästi tuloksista :wink:
Odotellessa huollatan suuttimet ja pähkäilen uutta ic:tä.
v###u onneks on Saab (taas on saabistilla saab)
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
anirum
"Ruisku"
Viestit: 118
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 21:53
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Todella outoa/nordic

Viesti Kirjoittaja anirum »

Itellä tuo ilmanoton muutos (omatuote oy v2 :) )teki ihmeitä, ilmeisesti imuilman lämpö on taivaissa tolla vakiosnorkkelilla, ja laski ahtoja radikaalisti parin vedon jälkeen. Nyt pelaa kohtuu hyvin, oooleria pähkin itsekin.
9-5 aero ´00 Biopower + jotain pientä jännää.
#1420
aero t7
"Aero"
Viestit: 413
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 14:35
Paikkakunta: vantaa

Re: Todella outoa/nordic

Viesti Kirjoittaja aero t7 »

Et viitsisi laittaa kuvia tästä Häksättimestäsi :D
v###u onneks on Saab (taas on saabistilla saab)
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
anirum
"Ruisku"
Viestit: 118
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 21:53
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Todella outoa/nordic

Viesti Kirjoittaja anirum »

kehtaisko sitä :roll: kun on mallia "rakkaudella rakennettu" :lol: pitää käydä nappaamassa kuva
9-5 aero ´00 Biopower + jotain pientä jännää.
#1420
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: Todella outoa/nordic

Viesti Kirjoittaja Vigge »

anirum kirjoitti:Itellä tuo ilmanoton muutos (omatuote oy v2 :) )teki ihmeitä, ilmeisesti imuilman lämpö on taivaissa tolla vakiosnorkkelilla, ja laski ahtoja radikaalisti parin vedon jälkeen. Nyt pelaa kohtuu hyvin, oooleria pähkin itsekin.

Tulipa "kelejä" odotellessa testattu mikä vaikutus on filman sijannilla lämpötilojen kannalta. Testissä kolme set-uppia
Kartio fima konehuoneessa, kartion sumarin takana (sumari poissa) ja orkkis kotelo. Normi ajossa aivan sama missä on mutta miten on kun käyttää tyhjää ja lähtee sitten kiskomaan? Tässäpä tulokset 5min tyhjän käytön jälkeen
kaikki kippurat
http://www.stcf.net/viggen/filter_temp/ ... mp_vs1.gif
kartio konehuoneessa vs. sumarin takana
http://www.stcf.net/viggen/filter_temp/ ... mp_vs2.gif
kartion sumarin takana vs. orkkis set-up
http://www.stcf.net/viggen/filter_temp/ ... mp_vs3.gif

Elikkäs se MAT kipuaa samalla rampilla oli filsu missä tahansa (huomaa että kuvissa aloitushetkissä on eroa), mutta filsun jälkeinen lämpötila on eri riippuvainen siitä missä fima on. Oli miten oli niin kiinnostavaa vissiin pitäis olla miten MAT käyttäytyy heti "lämmittelyn" jälkeen kun pedaali survaistaa pohjaan ja kuten kuvista näkyy on ero lähes nolla. Toki jos kyyla on mallia "pylly" niin voi jotain heittoa mattiinkin tulla, mutta tässä testissä sitä ei havaittu ;)
#1730
500whp.net member
anirum
"Ruisku"
Viestit: 118
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 21:53
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Todella outoa/nordic

Viesti Kirjoittaja anirum »

Mulla kyseessä vakio cobra joka imee maskin takaa vs 40cm putki suoraan puskuriin sumarin viereen. Ja siis 9-5 vakio suodatinpönttö vakio filsulla. Kyllä tuo tuntui itsellä vaikuttavan jonninverran. Tuskin on pelkkää psykologista vaikutusta :roll:

En tiiä miten tarkalleen toi femman orkkistoteutus poikkeaa 9-3sta.
9-5 aero ´00 Biopower + jotain pientä jännää.
#1420
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Re: Todella outoa/nordic

Viesti Kirjoittaja pade »

anirum kirjoitti:Mulla kyseessä vakio cobra joka imee maskin takaa vs 40cm putki suoraan puskuriin sumarin viereen. Ja siis 9-5 vakio suodatinpönttö vakio filsulla. Kyllä tuo tuntui itsellä vaikuttavan jonninverran. Tuskin on pelkkää psykologista vaikutusta :roll:

En tiiä miten tarkalleen toi femman orkkistoteutus poikkeaa 9-3sta.
Mittalaitetta vaan kiinni niin se asia selviää.
anirum
"Ruisku"
Viestit: 118
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 21:53
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Todella outoa/nordic

Viesti Kirjoittaja anirum »

Mitä interfaceja/softaa ootte käyttäneet noihin loggailuihin?

hankintalistalla on ollut joku mokkula juuri ko. arvojen seurantaan, mitä suosittelisitte tai siis mitä vermeitä teillä on käytössä?

perus obd palikkaa meinasin kun ne ois halpoja mutta ilmeisesti niissä tuo päivitysnopeus ei päätä huimaa..

hups. täähän livahti ehkä hiukan offtopicin puolelle.
9-5 aero ´00 Biopower + jotain pientä jännää.
#1420
aero t7
"Aero"
Viestit: 413
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 14:35
Paikkakunta: vantaa

Re: Todella outoa/nordic

Viesti Kirjoittaja aero t7 »

Doodiin..
Uus boksi ja 3,5bar bps tuli eilen vihdoinkin, taas kiitokset potkuhousulle.
En titenkään ehtinyt koodauttamaan ajonestoa sopivaksi mihinkään perjantaina joten sekin venähti maanantaille joten lisää juttua heti sitten..
Ei ainakaan käynnistynyt kun oli pakko kokeilla.
Rupesin vaan miettimään että kun en ehkä muistanut boksin vaihdon jälkeen käyttää ovia kaukosäätimestä lukossa ja auki niin vaikuttaako moinen?
Bissee ja autoa vahaamaan.. :D
v###u onneks on Saab (taas on saabistilla saab)
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
anirum
"Ruisku"
Viestit: 118
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 21:53
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Todella outoa/nordic

Viesti Kirjoittaja anirum »

rupesko rokkaamaan :?:
9-5 aero ´00 Biopower + jotain pientä jännää.
#1420
aero t7
"Aero"
Viestit: 413
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 14:35
Paikkakunta: vantaa

Re: Todella outoa/nordic

Viesti Kirjoittaja aero t7 »

Manjana.. :wink:
v###u onneks on Saab (taas on saabistilla saab)
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
anirum
"Ruisku"
Viestit: 118
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 21:53
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Todella outoa/nordic

Viesti Kirjoittaja anirum »

Itsellä tuo on käyttäytynyt melko mielenkiintoisesti, ensin oli niiden lämpöjen kanssa ongelmia. Noh, ilmanottoa muuttelemalla korjaantui,tai ainakin parantui. sitten tekikin niin että ahtoi, ahtoi ja ahtoi aina fuelcuttiin saakka, no mankkuvenan vaihdon jälkeen tuo on toiminut kai niinkuin sen pitääkin... ainakin sillä apparin puolen vetonivel meni poikki :roll:
9-5 aero ´00 Biopower + jotain pientä jännää.
#1420
aero t7
"Aero"
Viestit: 413
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 14:35
Paikkakunta: vantaa

Re: Todella outoa/nordic

Viesti Kirjoittaja aero t7 »

Hei laita se kuva siitä imuhäksättimestäs.. :)
v###u onneks on Saab (taas on saabistilla saab)
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
Vastaa Viestiin