Maantiellä turbon tuoman eron huomaa, ei tarvitse paljoa vaihteita etsiä. ja tuossa 2.0 lpt:ssakin on jo ihan kivasti vääntöä.
Tuo vapari on kyllä aika puhditon noin isoon autoon.
Anyway,, Varmasti saat hyvän auton kumpaan sitten päädytkin!

No eihän se vapari mikään laiska olekkaan kun verrataan yleiseen tasoon. Suurin osa tuon kokoluokan autoista kulkee kaksilitraisilla ruiskukoneilla, eikä ne kenenkään jalkoihin jää. Aika usein kuulee ihmisten puhuvan parilitran ruiskuista tehokkaina... 130-140hp. Eräs autoliike mainosti kaksilitraista calibraa tehokkaana urheiluautona.Tafter kirjoitti:Eipä tuo vaparikaan aivan niin laiska ollut millaisen kuvan edellisistä kommenteista on saanut. Jonkin verran tuntui vääntö loppuvan kesken ajellessa mutkaista maalaistietä isolla vaihteella kun vertaa sitä nykyiseen 900i16:een.
Ei kuulu huolto-ohjelmaanTafter kirjoitti:Vanhoja viestejä selaillessani tuli vastaan juttuja B234 koneen tasapainoakseleista ja niiden kestoista (200 tuhatta ja sillee).
Molemmilla autoilla joita katselen on ajettu vähän alle ja toisella just yli 200 tuhatta. Pitääkö tuota akseleiden ketjunmenoa alkaa heti pelkäämään.
Tafter kirjoitti:Kaksi vaihtoehtoa 9000 cs 98 ja 9000 cs 2.0t 97, tonnin ero pappamallin hyväksi hinnassa, rekisteröinnissä vain 6 kk:n ero ja kunto suhtkoht sama.
Kumman ottais.
Kyllä minä ainakin katselin muutama kuukausi sitten Tampereen Metro Autolla vm -98 9000 CS:ää kaksilitraisella ruiskulla. 2.3:sia ruiskuja viimeinen vuosimalli oli -94 (-95?).9000cst kirjoitti:Eihän ruiskuja ole valmistettu enää 97-98 minun käsitykseni mukaan joten voin olla myös väärässä. Kuvittelen että joskus 95-96 on lopetettu ruiskut, eli viimeiset on hihnalta tulleet ulos.
Laitat kuvan jollekin serverille, ellei se ole jo, ja sitten laitat kuvasi osoitteen kokonaisuudessaan [img]tähän[/img] Eli noiden img-tagien väliin.Tafter kirjoitti:Nyt olis auto valittu, mut kuis tänne saa kuvan liitettyä.