Teukka.k kirjoitti:Vaihteistoöljyt ei pysy laatikossa jos holkki on todella kulunut, vaikka miten stefoja vaihtaisi. Myöskin vetoakseli alkaa hangata stefan metallikehykseen ja lopulta vetoakselin tiivistepinta raapiintuu urille. Näin kävi itselle 297tkm kohdalla. Tosin vetoakselin naarmut olivat vielä kosmeettisella tasolla.tlaakso kirjoitti:Siinä on tällä hetkellä poikittaisvälystä 5-10mm ja vemputtaa jonnin verran ajossa.
Onko kokemuksia miten loppuun tuon voi ajaa, ja miten se hajoaa kokonaan?
Vetarin vemputtaminen tuskin tekee hyvää murrosnivelille. Jos ei nyt niitä suoraan rikokkaan. Epänormaalia kulumista varmaan jollain aikavälillä aiheuttaa.
Itse holkki ei kyllä voi kulua "puhki". Ajaminen loppuu aikaisemmin vaihteistorikkoon öljyn karatessa lootasta.
Pitänee hiukan kurkkia alle onko öljyä valunut. Vaihteisto tuntuu kohtuuhyvin toimivan, että kai siellä vielä öljyä on. Tuli vaan mieleen kun pitäisi Turusta PCS:lle asti ajaa viikon päästä.