Tänne saa laittaa kaikki maholliset niksit ja naksut mitä kantsii alkaa heti tekee... Saa toki olla enemmän ku ne 350, vaikka 400 heppaa!
ng900
-
jdm-jokkumi
- "Kaasari"
- Viestit: 9
- Liittynyt: Pe Touko 09, 2008 00:11
ng900
joo elikkä.. kesän lopuksi pitäisi saada tosta saapista ne 350hp, nytten on ne 250?(lastu,fima ja 3") Holset hx40 ja Garret gt40 oon katellut mutta jotkut nyt on sanonu että ne ei sit ikinä herää, tai herää mutta siinä 5000 kierroksen kohalla...
Tänne saa laittaa kaikki maholliset niksit ja naksut mitä kantsii alkaa heti tekee... Saa toki olla enemmän ku ne 350, vaikka 400 heppaa!
Tänne saa laittaa kaikki maholliset niksit ja naksut mitä kantsii alkaa heti tekee... Saa toki olla enemmän ku ne 350, vaikka 400 heppaa!
Re: ng900
Sinun kannattaisi ensin selvitellä esim. styling & tuning-osiossa tätä projektia lisää.
Tänne projektit-osioon sitten voit kirjoittaa projektikertomuksen, kun alkaa olemaan selvillä, että mitä osaa autoon pultataan ja miten.. Tai tietysti vaikka vasta sitten kun projekti on valmis, niin voi hyvin summata mitä tehtiin ja mitä kommelluksia matkan varrella tuli.
Tänne projektit-osioon sitten voit kirjoittaa projektikertomuksen, kun alkaa olemaan selvillä, että mitä osaa autoon pultataan ja miten.. Tai tietysti vaikka vasta sitten kun projekti on valmis, niin voi hyvin summata mitä tehtiin ja mitä kommelluksia matkan varrella tuli.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Re: ng900
Yleensä ne,jotka eivät ole ajaneet isolla hx-sarjan holsetilla tai gt sarjan garretilla,puhuvat että ei herää ikinä.
2litr kone,hx35 12 pesällä ja 60mm turbiinilla,kolmosvaihteella paineet tarvittaessa 2bar 3500rpm.
2litr kone,hx35 12 pesällä ja 60mm turbiinilla,kolmosvaihteella paineet tarvittaessa 2bar 3500rpm.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.