Kieltämättä! Tulis harkittua toisenkin kerran haastaminen, vaikka alla olis "urheiluauto" tyyliin neloskoneinen Porsche tai joku vanhempi ameriikan ihme Corvette
Kaurapuuroa pitää kaverin vielä syödä että olisi asiaa rankaisijaksi, mutta kyllähän tuolla ihan kiva on matkaa ajaa kun ei tarvi hirveästi ohituspaikkoja kytätä
Kyllä se on päälle päin nätti. Tosin joskus ennen vuotta -92 tehty kolarikorjausmaalaus keulaan on vaihtanut sävyä ja erottuu nykyään aika selvästi, myös kuvista. Veikkaan, että tuo aikanaan tapahtunut mälli on vaikuttanut myös ruostumiseen. Vetaritunnelit ei nimittäin ole ainoa paikka, joka on mädäntynyt... Siistin ulkokuoren takia aloinkin tuota kasaan harsimaan. Nytkin on monesti joutunut miettimään homman järkevyyttä... No, harrastuksen piikkiin...
Joitakin fiiliksiä on, muttei oikein osaa sanoa mimmosia.
9-3 2.0t | Talvilook BSR stg2 #3630 Soita ihmeessä, jos kysyttävää Saab-projekteistani 050-3428322
The green in the grass and the red of our Saab's, are the colours of stardust.
Joitakin fiiliksiä on, muttei oikein osaa sanoa mimmosia.
Liittyykö tuo oljan kairaamiseen? Kaukaa pitää "kikkareetki" viiä..
Liittyypä hyvinkin, eli ns. sparlautan runkoputki, joka kelluttaa tuontantolaitosta, eli "top sidea" merten päällä. Mitat noin 175mx40m ja painaa kait noin 20 000 tonnia. Tulee poraamaan mustaa kultaa yli 4km syvyydestä.
Ei taida olla itse matka mikään suuri asia tämmösten kanssa, niin iso homma nähdään jo laivan päälle lastaamisessa, saati purkamisessa, että itse kuljetus on viheltelyä
9-3 2.0t | Talvilook BSR stg2 #3630 Soita ihmeessä, jos kysyttävää Saab-projekteistani 050-3428322
The green in the grass and the red of our Saab's, are the colours of stardust.