Onnistuuko iskareiden ja etupään puslien vaihto tunkin varassa eli pysyykö auto pystössä? Onnistuuko jos laittaa tuossa keskustelussa ohjekirjan mainitsemaan paikkaan http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... allitunkin? Puslina ovat kuvassa olevat 1, 2 ja 3: http://www.speedparts.se/images/prod/ch ... 98diag.gif.
Entäs kun Wis sanoo, että "mutteri on metallilukkotyyppiä eikä sitä saa käyttää uudelleen", niin onko se sitten kovinkin vakavaa jos käyttää?
Iskarien vaihto
Iskarien vaihto
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
Re: Iskarien vaihto
Ei kannata luottaa pelkkään tunkkiin vaan laita pukkien varaan koko keula. Nosta hallitunkilla sieltä keskeltä (yhdestä viidestä auton nostopaikasta).
Kärsii jyskätä iskareiden ja puslien kaa enemmänkin eikä tarvitse pelätä että auto tulee munille.
Kärsii jyskätä iskareiden ja puslien kaa enemmänkin eikä tarvitse pelätä että auto tulee munille.
Re: Iskarien vaihto
Joo varsinkin vetarien kanssa kun pelehtii...arttu kirjoitti:Kärsii jyskätä iskareiden ja puslien kaa enemmänkin eikä tarvitse pelätä että auto tulee munille.

Nykyinen: Saab 9-3 SC Aut. 1.9TiDS 2008, stage 1+, EGR off
Wanha: Saab 9-5 Aero Wagon Aut. 2.3T 2004, stage 2½, RE85
Wanha: Saab 9-3 SE Man. 2.0T 2001, stage 1
Suomen SAAB-Klubi jäsen #3883
Wanha: Saab 9-5 Aero Wagon Aut. 2.3T 2004, stage 2½, RE85
Wanha: Saab 9-3 SE Man. 2.0T 2001, stage 1
Suomen SAAB-Klubi jäsen #3883
Re: Iskarien vaihto
On. Mikään lukkomutteri tyyppi ei pidä enää kun sen on kerran avannut. Ei montaa senttiä maksa.Poy kirjoitti: Entäs kun Wis sanoo, että "mutteri on metallilukkotyyppiä eikä sitä saa käyttää uudelleen", niin onko se sitten kovinkin vakavaa jos käyttää?
Ei riemulla rajaa kun turbolla ajaa.
#2742
ng900 Turbo
#2742
ng900 Turbo