Hieman vitutti vahailla talven jäljiltä kun löysi uusia maalinhilseily kohtia
Ruostetta ei kyllä ole, mutta maalit vain tippuu pois tietyistä kohdista.
Tommonen "urheiluporrasperä" oli viikonloppuna kokeilussa vaikka moisia olenkin aina manaillut... pitäisköhän vaan yrittää ottaa ne OG-lasit pois silmiltä ja myöntää että uudemmallakin Saabilla kehtaa ajaa
2004 mallinen 1.8t Linear siis kyseessä (aika karvalakki kaiketi). Yhdellä ollut, 70 tuhatta ajettu. Kaheksaatoista pyysivät merkkiliikkeessä, vitosen lupasivat Omegasta hyvitystä... jos pentsiini maksaa pian 2 euroa litra ei oikein viitti 1800 kilosella veekutosella ajella, kai tommosen pikkusaapin jano on hiukan pienempi
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Pappa tuli Lidlin pihalta kylkeen, jonka jälkeen jatkoi matkaa rinnallani ,vastaantulevien kaistalla, reilun sadan metrin verran. Tuijotti silmät lautasen kokoisena ja suu auki vuoroin minua ja vuoroin eteen päin. Huidoin papparaiselle, että ajaisi sivuun, kunnes pappa kaarsi meidän nokan edestä kohti parkkiruutua, mutta unohti jarruttaa ja veti suoraan paikallisen K-marketin lastauslaiturin nosto-ovea päin. Promillemittari näytti nollaa. Vitutusmittari oli punaisella.
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
Mimmi kirjoitti:Mitä tästä opimme?
Älä käy natsiSiwassa kaupassa
Kuulin duunikaverilta tästä papparaisesta, nosto-oveen tulee vain n.5000e:n korjaus.
Teittekö vakuutuspaperit ja kävikö poliisi paikalla?
Täytyy myöntää että jossain vaiheessa mietin tuossa, että mahtaako tulla sinulle hommia oven suhteen
Poliisit kävi paikalla (soitin heti koska olin 99,9% varma, että toinen osapuoli oli kännissä, mutta ei ollutkaan) ja he täyttivät tarvittavat paperit. Itse en ole vielä ollut vakuutusyhtiöön yhteydessä, mutta poliisit kertoivat, että tässä tapauksessa uhreja ja korvauksen saajia on kaksi eli saab ja kaupan nosto-ovi.
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
low flying, ihan pyrun hieno!! Oletko tehnyt itse?
Molemmat tarrat tuli teetettyä tarrafirmassa, eli ovat kunnon materiaaleista tehtyä. Tosin itse leikattu, eikä oikein omasta mielestä onnistunut täydellisesti tuo leikkaus joka kohdasta.