Missä hintaluokassa noi 900S liikkuu ja minä vuonna niitten valmistus aloitettiin ? Olisin vaan miettinyt että riittääkö mulla sellaseen rahat

Onko S paljonki halvempi kuin täysturbo ja mitä varusteita siitä puuttuu verrattuna turboon ?
...joita jotkut, kuten mm. minä etsivät Saabeihin siirtyessään. On ollut perheemme satkuissa sähköpeilien/lasien/keskuslukkojen + vakionopeudensäätimen toimivuudessa öh, vajaavuutta. Noin niinku kauniisti sanottuna. 82 turbossa em. ainoastaan kartturin puolen peili toimi. Eikä sitäkään pystynyt tietenkään talvella säätämään, joka tuotti vähän onkelmia kun parhaillaan kolme erimittaista kuljettajaa. Samat viat + vuotava kattoluukku ems:ssä. Siksi HALUSIN käsisäätöisillä härpäikkeillä ja ilman kattoluukkua olevan Saabin.Saabi C900 kirjoitti:-90 alettiin valmistaa. Varusteista senverran että niistä saattaa löytyä vaikka mitä kunhan vaan ostaja on ruksinut tilaukseen, on myös olemassa ns. "karvalakkitäysturboja" ilman mitään ylimääräisiä sähköjä.
Ei todellakaan kerro. On paljon mahdollista, että juuri tuossa 300tkm korvilla autosta on laiteltu nuilla main kuluvia osia uusiksi, kuten esim. jarrulevyt, herkistelty jarruja, 16-tappisista vaihdettu jakoketjua ja ehkä uudet pyöränlaakerit. Kannattaa siis luottaa vaan visuaaliseen tarkasteluun ja jos ei ole tarkkaa tietoa auton ominaisuuksista ja tyyppivioista, kannattaa ottaa mukaan joku spesialisti.900S kirjoitti:Esimerkiksi tuo maksaa 2400€ http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=91951 On sillä silti paljon ajettukin, mutta pirun siistissä kunnossa se on (joskus kävin piruuttani katsomassa..). Puolet vähemmän ajetuissa on sitten jo puolet enemmän hintaa, noin niinkuin pyöreästi. Eikä se kilometrimäärä aina kaikkea kerro, ei todellakaan!!