Ja sitten faktaa...Fiat Tipoa karmeempaa muovi/pelti? häkkyrää ei tieliikennelaki salli.
Ainoota asiaa jota siinä voi metalliksi edes huumorilla sanoa on pop-niitit,jotka muovinpalojen säestämänä yhdistää pellit? toisiinsa, pitäen kyhäelmän jotakuinkin kasassa.
Vinkkinä: mahdollisimman monia tarroja ja hajukuusen kuminauhoja turvallisuutta edistämään. Vinkeitä kilometrejä vaan...
Kun kinastelet idiootin kanssa...pidä huoli ettei hän tee samoin!
taunu kirjoitti:Ja sitten faktaa...Fiat Tipoa karmeempaa muovi/pelti? häkkyrää ei tieliikennelaki salli.
Heh, silloin kun Tipo oli uusi malli, suomalainen maahantuoja mainosti sitä väittämällä 'tilavampi kuin Saab 900'. Raju väite kun otti huomioon autojen koko- ja hintaluokkaerot (Tipo 70 - 80 000 mk pystyperä, 900 hinnat alkaen 130 000 mk).
Väite oli kai sikäli totta, että paperinohuilla ovilla (vs. Saabin paksut turvaovet) Tipoon saatiin mm. Saabia isompi takaistuinleveys. Tilankäytöllisesti älykkäät ovet, mutta nykyään tuollaisia ei varmaan hyväksyttäisi enää.
Uutena -97 ostettu MB Vito 108 pakettiauto Joka toinen päivä jotain rikki:
- uutena vuosi vettä sateella tavaratilaan
- takajarrupalat raudalla 3kk päästä
- pakari katkesi joustoputkesta motarilla 5000km jälkeen
- vetonivelet kesti n. 11tkm Heh..
- jnejnejne
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
Datsun Cherry 120A vm/80
-3 kpl pissapojan pumppua
-laturi pimeni
-täristäsvä kytkin ns. kengurulähdöt kuisasi
-2 vaihde ei kylmänä päälle, vaihto suoraan 1 kolmoseen
-takajousitus ei kantanut kuormaa
-pakkasilla joskus valot ei syttyneet
- oikealle kaarrettaessa auto alkoi yskimään, kuulemma mallin kaasutinongelma.
- hirveän meluisa
-kaikenkaikkiaan kiireessä tehty keskeneräinen luomus jne.
Eniten vikoja on ollut bemareissa (4 kpl), mutta niillä oli yli 100 tkm ajettu kun kone, laatikot ym. alkoivat porsia. Huomaa monikkomuoto laatikoissa. Pikkuvikoja ei enää näin vuosien jälkeen muistakaan, mutta en ole eheydyttyäni bmw:tä omistanut.
Vähimmillä kilomereillä periksi antanut oli ford focus. Sisemmät vetarit ja "koiranluut" paskana ja matkamittarissa oli 21 tkm. Oven kahva hajosi jo ennen tätä, mutta sen sain korjattua ilman uusia osia. En korjannut focusta, vaan vaihdoin tonnariin, joka on palvellut jo yli 5 vuotta lähes moitteetta.
Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61.
ei ole ollut kun 2 saappia ja nyt kolmas ja mikään niistä ei oikea vikapesä ole ollut... no edellinen tonnari oli vähän romu mutta sekin kulku paikasta a--->b:hen
Luin just v.67 16.4-67 teknaria ja testissä kehuttiin vasemmalle kääntymistä ja auto tietenkin MOSSE. Siinä ei pienet viat haittaa jos oikealle kääntyminen on vaikeaa...
Saab 1974 L. 4d. 1.85L. Oranssi , rekistöröity uudelleen 28.4-09. Jäsen 3689. Renu Megane 1.9dci ja LT volsu asuntoauto.
Kyllä se melkei oli toi -89 iS Sierra vaik 120A datsun oli kans aika useasti telakalla molemmissa suuria lämpö ongelmia ja seurauksena kansipahvi sulkeisia