mikali kirjoitti:MOI !
Itse huomasin joskus aikoinaan , että strobolla sytytyksen säätö menee ainakin kymmenen astetta liikaa ennakolle.
Lopulta onnistui siten , että otti muut paitsi ykkösen tulpanjohdot irti .
Sitten toinen pyörittämään starttia ja toinen säätämään.
Kokeile silleen T:Mika
Nostanpa tämän vanhan aiheen esille, kun pitäisi saada '78 käyttöönotettuun viippaan päästöt kohdilleen. Jo silmät ja nenä sanoo, ettei pelkällä seoksen säädöllä pääse lähellekään.
- Kaasutin on uusi DGV. Suuttimet on tehtaan jäljiltä, mutta ainakin yhden toisen veenelkun perusteella pitäisi olla passelit sellaisenaan tai mielummin vaihtaa isompaa tyhjäkäyntisuutinta.
-venttiilien välykset tarkistin tuon Weberin laiton yhteydessä.
-jakajassa ei ole kärkiä, strobon perusteella keskipakosäätö toimii jotakuinkin täsmällisesti ja alipainesäätäjän kalvo on ehjä.
Pitäiskö tuo strobon häiriöherkkyys tosiaan ottaa huomioon? Säädin ennakon kuuteen asteesen, kuten ennenkin katkojankärkien aikaan, ja kone vastaa kaasuun ja vetää hyvin tyhjäkäynniltä niin korkealle kuin uskaltaa kierrättää, kuudentonnin hujakoille.
...ajattelin kysyä ennen kuin lähden tekemään tieteellisiä kokeita
