Kuva-arvoitus

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6669
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Kuva-arvoitus

Viesti Kirjoittaja Eski »

Arvatkaas tämän kuvan perusteella, millä tulin tänä aamuna töihin:

Kuva

Vaikka vettä tulee kuin esterin p*stä, niin täällä päin on ihmeen kirkasta...

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Eski
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8096
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: Kuva-arvoitus

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Eski kirjoitti:Arvatkaas tämän kuvan perusteella, millä tulin tänä aamuna töihin

Vaikka vettä tulee kuin esterin p*stä, niin täällä päin on ihmeen kirkasta...

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Eski
Ei sviddu, äijä on sortunut focukseen, ja vielä vihreään 8O :lol:

Noh, takaisin ruotuun...Kyllä se airo maistus mullekin... :D
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
petteri75
"Hölösuu"
Viestit: 1177
Liittynyt: To Elo 14, 2003 09:47
Paikkakunta: Kirkkonummi

Aeroilussa on hyvän elämän alku

Viesti Kirjoittaja petteri75 »

Niin sitä pitää! :D

Pystykeula-Aeroja on muutenkin niin vähän, hyvä että niitä liikutellaan aktiivisesti. Talviajo voi olla ajoittain tylsää, kun etuspoileri saattaa raapia keskivallia, alusta saattaa tuntua aluksi kovalta (mutta siihen tottuu), moottoriteiden rampit suorastaan vaativat 60-140 km/h salamakiihdytyksiä ja joskus tulee ruuhkassa ängettyä pienempään rakoon kuin hitaammalla autolla.

Mutta kummasti sitä odottaa tilaisuutta päästä siirtymään paikasta toiseen.. 8)
turbojake
Matalapaineturbo
Viestit: 198
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 06:41
Paikkakunta: Klaukkala

Ja tyylistä ei tingitä:

Viesti Kirjoittaja turbojake »

Näkyy olevan tuning-vilkut tässäkin , siirtyiköhän ne LUXista? ;) Teillä on duunissa toinenkin valveutunut ihminen (en tarkoita sitä o*elia takarivissä) ;)

Edit:Korjaillaan näppihäröjä
Pihasta löytyy mm. '87 APC saabi, sekä klubijäsenyyskin on.
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6669
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

Ei tarvinnut vilkkujen takia Luxiin kajota, kun Aerossa oli kirkkaat vilkut jo valmiina. On noita vanhoja saappeja talossa enemmänkin, ainakin pari iivari-satkua ja yhdellä emeritusproffalla ysikymppinen. Joskus Saabeja oli enemmänkin, mutta pari heppua on jo siirtynyt Volvon leiriin :evil:
Reponen
"Kaasari"
Viestit: 17
Liittynyt: La Maalis 13, 2004 20:18
Paikkakunta: Mikkeli

jaa jaa

Viesti Kirjoittaja Reponen »

mä en kyllä ikinä siirry mihinkään volvo kantaan......
-Saabismi on sairaus-
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7775
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Täytyy myöntää satku on aina komea ilmestys. 8)
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
Turbo900
"Saabisti"
Viestit: 877
Liittynyt: La Loka 25, 2003 18:26
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Turbo900 »

Tuo voi kyllä vähän helpottaa lux ikävää :roll: :evil: :D
hakuba2
"Hölösuu"
Viestit: 1503
Liittynyt: Ma Tammi 26, 2004 18:13
Paikkakunta: Vihtavuori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hakuba2 »

Juu onneks olkoon Eski nyt viellä kerran, uuden aeron johdosta..
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
frost
"Turbo"
Viestit: 222
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 15:45
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja frost »

On se kyllä tyylikäs. Joku päivä tulet kyllä näyttämään tota ja samalla saat näyttää miten tommoinen liikkuu, en ole koskaan ollut t16:en kyydissä, saati sitten Aeron :? :D
-Kimmo- "Motivoitunut saabisti"
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

frost kirjoitti:On se kyllä tyylikäs. Joku päivä tulet kyllä näyttämään tota ja samalla saat näyttää miten tommoinen liikkuu, en ole koskaan ollut t16:en kyydissä, saati sitten Aeron :? :D
Ite oon ollu ton ko. yksilön kyydissä ja voin todeta, että kaikki 175 +- muutama :wink: on tallella :D
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

kadetta pitelee täällä päin

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6669
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

Kyllä se vain suupieliä ylöspäin nykii, kun Aerolla päästää :P On se vain tuo T16 aivan eri planeetalta, kuin T8... niin ja vielä Aero :twisted:

On tämä vain niin pirun hyvä korinen auto, että jokaisen Aeroa etsivän olisi kannattanut tämä auto ostaa... Ehjät ovet, takapenkin alunen, kontin pohjat. Saatte pojat etsiä kauan tällaista koria... Yhden pienen reiän sain takalokarin kaareen kaivettua ja mr. Hakuban "koristemaalaukset" täytyy korjata etulokarin reunasta ja takaluukun voisi vaihtaa vaikka kokonaan, jos jostain tulee oikein hyvä luukku vastaan. Tänäinen vedenpaisumus toi näköjään vettä apukuskin jalkatilaan ja takakonttiin. Täytyy korjata ensitilassa. Jarruillekin voisi tehdä pientä remonttia näin aluksi.

Eipä tekniikassakaan mitään kovin huolestuttavaa toistaiseksi ole esiintynyt. Aamulla kylmänä oli meno ensimmäisen kilometrin vähän takkuista ja nykivää, mutta taitaa olla ainakin väärät tulpat koneessa. PCS:llä kävin jo pakokaasutesterissä ja CO oli melkein 10, joten vähän sai kääntää laihemmalle. Onneksi luxista löytyy Aeroonkin sopivat platinakynttilät, joten luxista tulee välittömästi osien luovuttaja ;-) Akku ja umpiot sun muuta pientä kelpaa heti Aeroon... Tästä saattaa tulla vielä museoauto vuonna 2015.

9-3:n seisoo nyt pihalla sateessa ja Aero on kuivumassa tallissa. Joku järjestys sentään pitää olla :P :P :P

Eski & Aero
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

voi vitsi sehän on sama auto jolla määkin menin töihin maanantaina. 8O

No nyt pitää sit kylkee tolla toisella aerolla työ matkat 8)

Ja hyvä pelihän tuo oli :cry: kun siihen oon ite tehny vaikka mitä remppaa. ja takuu töiltä myös on, ainakin siihen asti ku hartiat näkyy :wink: (no ei vaiskaa)
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Vastaa Viestiin