Hienosti kiiltää! Hyviä kuvia.
Fiilistelykuvia
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1723
- Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:45
- Paikkakunta: Raum
- Viesti:
Re: Fiilistelykuvia
#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
Re: Fiilistelykuvia
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Fiilistelykuvia
Kiitän! Tuo oli parikytä kilsaa Ylläkseltä Kolarin kylille päin.
Re: Fiilistelykuvia
Kännykällä napattu kuva, joten laatu ei silmiä hivele, mutta fiilis oli kuvaushetkellä kohdillaan. Täällä etelässä kun ei, varsinkaan viime vuosina, ole turhan paljon harrastamaan päässyt...
#3892
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
Re: Fiilistelykuvia
Milläs perusteella ovat muuten laittomat tieliikennekäyttöön? käsittääkseni tulee omilla pulteillaan kiinni pyörännapaan, ja toisilla pulteilla tulee sitten vanne kiinni tuohon. muuan katsastuskonttorin tulkinta oli että sellaset spacerit on kiellettyjä jotka tulee samoilla pyöränpulteilla vanteen ja navan väliin. Tuollasia saa käyttää, ainakin muuan paikallinen saappiseppä on katsastanut viippansa monta kertaa aerosatkun vanteilla...Eski kirjoitti:Spedepartsilta löytyy adapterisarja, jolla saa 5-pulttiset vanteet tonnariin, eipä tosin taida OG-satkussa mahtua ainakaan nuo 17 tuumaiset pyörimään...
http://www.speedparts.se/shop/prod/sp_ch_adapt.shtml
Ovat tietenkin laittomat tieliikennekäyttöön...
Eski
Henri Mertanen #2892
<9-3 Aero -02> <99 GL Turbo -83,PR> <99 GL Petro,K>
<9-3 Aero -02> <99 GL Turbo -83,PR> <99 GL Petro,K>
Re: Fiilistelykuvia
Aah, legendaarinen FormulaZ, eiks tämä ole 583-moottorilla?Turbolag kirjoitti:Kännykällä napattu kuva, joten laatu ei silmiä hivele, mutta fiilis oli kuvaushetkellä kohdillaan. Täällä etelässä kun ei, varsinkaan viime vuosina, ole turhan paljon harrastamaan päässyt...
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
- sabatti 96
- "Hölösuu"
- Viestit: 1092
- Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 16:28
- Paikkakunta: Knummi
Re: Fiilistelykuvia
täältä tilasin:http://www.verkkari.fi/product_search.phpJani O kirjoitti:Mistäs näitä saa?sabatti 96 kirjoitti: tuli ostettua parit merkit halkaisijaltaan 50mm & 60mm
SAAB 9-3 T7 -99/00 HOT SE Ei tällä vielä kuuhun mennä
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten
Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten
Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
Re: Fiilistelykuvia
Jovain, oikein mukava peli kyllä ainakin omasta mielestä. Vaikka onkin tullut tässä katseltua päivitystä, kun aika reiluja hyvityksiä tarjoavat nyt vaihdossa..dimebak kirjoitti: Aah, legendaarinen FormulaZ, eiks tämä ole 583-moottorilla?
#3892
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
Re: Fiilistelykuvia
Tällaisella mutta 600-kuutioisella tuli ajeltua toisinaan, lainailin serkulta. Mahtava peli kaiken kaikkiaan, hieman oli säädetty alustaa ja vetoa.Turbolag kirjoitti:Jovain, oikein mukava peli kyllä ainakin omasta mielestä. Vaikka onkin tullut tässä katseltua päivitystä, kun aika reiluja hyvityksiä tarjoavat nyt vaihdossa..dimebak kirjoitti: Aah, legendaarinen FormulaZ, eiks tämä ole 583-moottorilla?
Serkulla oli ennen sitä Ski-doota Lynx Enduro tuolla 583-Rotaxilla. Sen verran kokeilin sitä, että suljetulla alueella ajetussa testissä tuulen viima oli kovempi kuin kahvan lämmittimen teho täysillä, oli hieman ohkaiset hanskat ja näpit oli jäätyä
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Re: Fiilistelykuvia
Vanhassa vara parempi!
Re: Fiilistelykuvia
Leveämpi hymy tolla uudemmallaTri-Lo kirjoitti:
Vanhassa vara parempi!
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: Fiilistelykuvia
Täytyy kyllä sanoa että edelleen toimii toi vanha paremmin meikäläisen silmään...Tuossa uudemmassa nokassa kun on vähän väkisin väännetty olo..siis keula on ok, mutta kun muu auto on samasta puusta kuin 1998 alkaen niin ei se oikeen mee yksiin....Tri-Lo kirjoitti:
Vanhassa vara parempi!
Re: Fiilistelykuvia
Niinhän siinä helposti käy.dimebak kirjoitti: Sen verran kokeilin sitä, että suljetulla alueella ajetussa testissä tuulen viima oli kovempi kuin kahvan lämmittimen teho täysillä, oli hieman ohkaiset hanskat ja näpit oli jäätyä
Tossa omassa menee ilmeisesti kaikki virta toiseen kahvaan, kun se lämpiää niin pirusti ettei kiinni kestä pitää, ja toisen kahvan on sitten täysin kylmä. Noh, onneksi oli paksut hanskat eikä kovin kylmät kelit...
#3892
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
Re: Fiilistelykuvia
Tahtoo vaan välirahan kanssa hyytyä...sama kun kaasuun koskee. (TiD griffin)ng900aero kirjoitti:Leveämpi hymy tolla uudemmallaTri-Lo kirjoitti:
Vanhassa vara parempi!
Re: Fiilistelykuvia
#2277