Jos paukkua on sen verran kuin koeajamassani 9000:ssa muuan vuosi sitten niin hyvästi menee. Koeajolla ajoin sillä ohi Gti-Golfista joka ohitti myös, juuri palasi omalle kaistalle ku menin ohi. Kovasti yritti seuraavan liikenneympyrän jälkeen, ainakin pysyä perässä, mutta eihän siitä tullut mitään
p.s. Tuollaisten takapuskurissa roikkujien määrä on romahtanut täysin, kun osti käyttöautoksi nilepO. Sinänsä hyvä, mulla ei nimittäin hermot kestä jos takaloosterissa roikutaan.
Pääsin ajamaan -03:sta 3.0V6t:sta taisi olla likipitäen erittäin hyvillä varuisteilla ja kyllä liikkui sulavasti ja ihana takapyörän laakerivika piristi päivää, ettei tämäkään auto ollut täydellinen!
Hyvillä mielen voi palata karvalakki malliseen TiD:n rattiin, jossa ei oo mitään vikaa
Kesävanteet sopi kuin nenä päähän tontun "isojen" airflow-levikkeiden kanssa. Jää vanteen ulkoreuna juuri siihen levikkeen reunan tasalle. Enään ei tarvitse päästä kuin reilusti lähemmäs maata...
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
Aprillipäivä ja työtarjous...voiko ottaa kuinka tosissaan?
Tosin MOL:in kautta tullut oman CV:n perusteella, että tuskin sitä kautta kukaan pilailemaan lähtee, vaikka eihän noista tiedä.. Pojat ko on aina poikia.
saba90 kirjoitti:Tulipa käytyä pitkästä aikaa pilkillä,edellisestä kerrasta kulunut 6vuotta
Olen käynyt viimeksi pilkillä vuonna 1976 pitäisköhän käydä kokeilemassa
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Heh, kylläpä vetää suupieliä kohti korvia, kun sytytysosien vaihdolla sain kärryn käymään taas kuin uusi. Hyvä hyrinä päällänsä, Saappi hinkuu kilometrejä.
Saab 900 S 2.0 '96 -> Saab 9-5 Wagon 2.0t A '00 -> Honda Accord Tourer AT '07 Etsinnässä kesä-/harrasteautoksi kromipuskuri-96!
[Jäsen #5800]