vatoakseleiden vaihto

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
zamppa
"Kaasari"
Viestit: 17
Liittynyt: To Syys 04, 2008 15:20

vatoakseleiden vaihto

Viesti Kirjoittaja zamppa »

mitenkäs onnistuu -94 2,3 matalapaineisen vetarien vaihto täyspaineisen vetareihin? onko paha homma vaihtaa ihan omassa pihassa vai tarviiko nostinta
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Re: vatoakseleiden vaihto

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

zamppa kirjoitti:mitenkäs onnistuu -94 2,3 matalapaineisen vetarien vaihto täyspaineisen vetareihin? onko paha homma vaihtaa ihan omassa pihassa vai tarviiko nostinta
En lähtis pihassa yrittää. lootastaki on vaihdettava se vetarin malja. samoten apparin puolelta koneen takaa. Onko joku erityinen syy ko. operaatioon? Ne pienemmätkin kestääkuritusta aikalailla. 2.3t tomaatissa on muuten vakiona ne isommat vetarit.
sarka
"Hölösuu"
Viestit: 1042
Liittynyt: Ma Maalis 06, 2006 10:15
Paikkakunta: Ylivieska

Re: vatoakseleiden vaihto

Viesti Kirjoittaja sarka »

Kyllä se kunnon tunkin ja pöllien kans onnistuu kuhan vaan ei pyörittele niitä kentällä sitten :wink:
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
N*ssan Terrano 2.7t my90
#5850
zamppa
"Kaasari"
Viestit: 17
Liittynyt: To Syys 04, 2008 15:20

Re: vatoakseleiden vaihto

Viesti Kirjoittaja zamppa »

alkaa olla molemmilta puolilta ulommat nivelet valmiit ja sattuu olemaan täyspaineisen laatikko ja vetarit. niin ja manuaali vehje on
Vastaa Viestiin