Lopetti sitten öljynpainevalo palamasta, siis käynnistettäessä.
Tarjosin pitkällä rautatangolla maadoitusta anturille ja valo syttyi, joten anturi lienee tiensä päässä.
Mutta nyt sitten kysymys.
Mitäkautta tuo anturi on helpoin vaihtaa?
Onko helpoin irroittaa imusarja ja vaihtaa yläkautta, vai pääseekö siihen käsiksi alakautta?
Öljynpaineanturin vaihto
Öljynpaineanturin vaihto
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Re: Öljynpaineanturin vaihto
Itse vaihdoin yläkautta ja irrotin vain suojamuovin päältä pois.
Saahan siinä fakiiri olla, mutta kyllä se onnistuu
Saahan siinä fakiiri olla, mutta kyllä se onnistuu

MazdaSpeed6
Re: Öljynpaineanturin vaihto
Tunnustelin tuota vaihtoehtoa maadottaessani liitintä, minun kädet ei taivu yläkautta ilman purkamista.nd4spd kirjoitti:Itse vaihdoin yläkautta ja irrotin vain suojamuovin päältä pois.
Saahan siinä fakiiri olla, mutta kyllä se onnistuu
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Re: Öljynpaineanturin vaihto
Ite vaihoin tän vähänaikaa sitte kanssa...
iha vihjeeks että alkuperäsessä on sitte eri kokonen avain ku tarvikeosassa (ainaki mulla oli)... alkuperäne tais olla peräti 24mm ja tarvike taasen perus tulppa-avain eli 17mm?.
tässä kandee ajaa auto montulle ja toinen heppu alakautta vääntämään kun toinen pitelee yläkautta työkalua oikessa paikassa/asennossa
iha vihjeeks että alkuperäsessä on sitte eri kokonen avain ku tarvikeosassa (ainaki mulla oli)... alkuperäne tais olla peräti 24mm ja tarvike taasen perus tulppa-avain eli 17mm?.
tässä kandee ajaa auto montulle ja toinen heppu alakautta vääntämään kun toinen pitelee yläkautta työkalua oikessa paikassa/asennossa
#4113
Ng900 -94
Ng900 -94
Re: Öljynpaineanturin vaihto
Alakautta olen yksin omassa pihassa vaihtanut.
- Jyrki
Volvo V40 D1.9
ex-900 Aero -96
ex-900 turbo -81
ex-99 Turbo -80
#956
Volvo V40 D1.9
ex-900 Aero -96
ex-900 turbo -81
ex-99 Turbo -80
#956