Bongaa epäkohta...
JooMrG kirjoitti:paxte kirjoitti:http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1907607.jpg
nyt ei suju linkitys ihan niin kuin pitäisi.. mutta näkyy !
Onpa tutun näköinen.![]()
Luulin jo omakseni
Oho, hyvän näköinen og-satku!haffu kirjoitti:Noh, laitetaan nyt sitten kuvat tuosta tuoreimmasta pihaan tulleesta kulkineesta. Tällä hetkellä pihassa yhteensä 5kpl og-satkuja. Neljässä näistä löytyy pakokaasuahdin. Näistä taasen kaksi on 3-ovisia, joista kuvissa toinen. Toiset kaksi ovat taasen viisiovisia. Ja se viides onkin 4d i16, joka pistetään lihoiksi.![]()
![]()
Makian näkönen, tykkään.saapasi kirjoitti:Tämmönen tästä Aero/Viggen-naitoksesta nyt tuli.
+maskiverkko +lohko
vielä kun jaksaa uudet pohjamuovit tehä. onneks ei oo vv filsu nyt.
Kerkesit käydä hakeen ennen muahaffu kirjoitti:Noh, laitetaan nyt sitten kuvat tuosta tuoreimmasta pihaan tulleesta kulkineesta. Tällä hetkellä pihassa yhteensä 5kpl og-satkuja. Neljässä näistä löytyy pakokaasuahdin. Näistä taasen kaksi on 3-ovisia, joista kuvissa toinen. Toiset kaksi ovat taasen viisiovisia. Ja se viides onkin 4d i16, joka pistetään lihoiksi.![]()
![]()
Upea satku, mutta vasemmanpuoleinen kuva ei toimi ainakaan minulla.haffu kirjoitti:Noh, laitetaan nyt sitten kuvat tuosta tuoreimmasta pihaan tulleesta kulkineesta. Tällä hetkellä pihassa yhteensä 5kpl og-satkuja. Neljässä näistä löytyy pakokaasuahdin. Näistä taasen kaksi on 3-ovisia, joista kuvissa toinen. Toiset kaksi ovat taasen viisiovisia. Ja se viides onkin 4d i16, joka pistetään lihoiksi.![]()
![]()
Laita suluissa oleva merkki ( / ) JPG tekstin jälkeen niin toimii.Jur1 kirjoitti: Upea satku, mutta vasemmanpuoleinen kuva ei toimi ainakaan minulla.
Nyt pitäisi toimia. Puuttui tosiaan yksi kenoviiva tuosta kohdeosoitteesta.Jur1 kirjoitti:Upea satku, mutta vasemmanpuoleinen kuva ei toimi ainakaan minulla.
haffu kirjoitti:Noh, laitetaan nyt sitten kuvat tuosta tuoreimmasta pihaan tulleesta kulkineesta. Tällä hetkellä pihassa yhteensä 5kpl og-satkuja. Neljässä näistä löytyy pakokaasuahdin. Näistä taasen kaksi on 3-ovisia, joista kuvissa toinen. Toiset kaksi ovat taasen viisiovisia. Ja se viides onkin 4d i16, joka pistetään lihoiksi.![]()
![]()