
9000 kone 99:iin
Jaahas no sit annoin itseni ymmärtää väärin.... On luonnollisesti hiukka huono kehitysalusta isoille tehoille....kallejh kirjoitti: Ei ole Pappa-Revon autossa ratasaabin askia...
Joka tapauksessa hieno peli, kyllä tuplaysistäkin saa kisapelin näköisen....

Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
#1814
Direct Ignition =DI=suorasytkä.kontki-2 kirjoitti:En kyllä saa selvää vaikka laitoin lasitkin nenälle??![]()
![]()
Jotain mulle tuntematonta tossa on kun ei ole virranjakajaa jonka mä olen tostakohtaa otetuissa kuvissa nähnyt olevan.
Ja tonnarin konehan tuo tod. näk. kun kerran DI-kasetti on. Ellei sit kuupppaan istutettuun satkun koneeseen olis istutettu DI:a


BMW 320dA Coupe LCI
-
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
Mulle tulee ainakin talven aikan 900aeroon tonnarin DI suora SYTKÄ ja tonnarin APC hilkkeet. Ja sit vaan maptunin steggejä tilaileenAC kirjoitti:Direct Ignition =DI=suorasytkä.kontki-2 kirjoitti:En kyllä saa selvää vaikka laitoin lasitkin nenälle??![]()
![]()
Jotain mulle tuntematonta tossa on kun ei ole virranjakajaa jonka mä olen tostakohtaa otetuissa kuvissa nähnyt olevan.
Ja tonnarin konehan tuo tod. näk. kun kerran DI-kasetti on. Ellei sit kuupppaan istutettuun satkun koneeseen olis istutettu DI:aMenis kyllä hankalaks

900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o