Jees, eli tavaraa saa, kunhan uskaltaa maksaa förskottina ja tilaa oman rahdinkuljettajan hakemaan tavarat. Kama on tosiaan melko edullista mikäli on hyvä rahtisoppari (tai suhteita johonkin kenellä on) sellaisen kuljetusliikkeen kanssa, joka ajaa paljon Ruotsista Suomeen (esim Ahola Transport).
Itse ostin SC:n talvivanteiksi myös 17-tuumaiset, koska mielestäni sporttialustan kanssa 16" oli täyttä kuraa, heijaa joka töyssyssä ikään kuin 2 kertaa. Melko halpa vannesatsi vähän käytettyjä 17" orkkiksia 5600 SEK +rahti. Mieluummin nuo ostaa kuin uudet "tarvikevanteet".
SDCC osia on nyt saatavilla suoraan Ruotsista Suomeen
Re: SDCC osia on nyt saatavilla suoraan Ruotsista Suomeen
Tesla Model S Plaid 2023 Track Pack
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021
-
- "Ruisku"
meinaako tuo sitä, että ne ei lähetä (postita) osia vaan se osan saanti pitää itse järkätä?
Meinaa sitä, että eivät lähetä Suomeen.
Juuri näin, eli tilaaminen onnistuu käytännössä ainoastaan niin, että tilaa kuljetusliikkeen hakemaan tavaran, silloin yleensä tavaran pitää olla sen verran kookasta/paljon pikkusälää että saa liikkeelle lavallisen.
Toiseksi, mikäli käytettävissä ei ole hyvää rahtisopparia minkään kuljetusliikkeen kanssa, tulee melkein halvemmaksi lähteä itse paikan päälle hakemaan osia.
Toiseksi, mikäli käytettävissä ei ole hyvää rahtisopparia minkään kuljetusliikkeen kanssa, tulee melkein halvemmaksi lähteä itse paikan päälle hakemaan osia.
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021
Noniin, nyt on vanteet saatu, perjantaina tilasin vanteet ja sovin kuljetusliikkeen kanssa, että hakevat maanantaina klo 13-16 SDCC:n osoitteesta.
Vaivatontahan tämä on, lähes yhtä vaivatonta kuin jos SDCC hoitaisi rahdin, mutta kuljetusliike ei välttämättä laskuta yksityishenkilöä. Homma toimii tietysti esim. tilaamalla rahti vaikkapa tutun firman/oman työpaikan nimelle ja maksamalla se lasku itse kun postilaatikkoon ilmaantuu. Saahan toimitusosoitteen eriksi kuin laskutusosoitteen ja laskuun vaikkapa oman nimensä.
Vannekierros maksoi siis lopulta 5600kr (~548€) ja rahti oli yhdelle eurolavalle hyvällä rahtisopparilla ~70€ välille Trollhättan-Raisio. Ilman hyvää rahtisopparia rahti olisi noin tuplat.
Mielestäni ei lainkaan paha hinta tällaisista 17" originaalivanteista, joissa ei ole ainuttakaan vekkiä esim kivetykseen ajamisista:
http://img204.imageshack.us/i/my08alu71oc6.jpg/
(Kuva ei ole omasta autosta)
Vaivatontahan tämä on, lähes yhtä vaivatonta kuin jos SDCC hoitaisi rahdin, mutta kuljetusliike ei välttämättä laskuta yksityishenkilöä. Homma toimii tietysti esim. tilaamalla rahti vaikkapa tutun firman/oman työpaikan nimelle ja maksamalla se lasku itse kun postilaatikkoon ilmaantuu. Saahan toimitusosoitteen eriksi kuin laskutusosoitteen ja laskuun vaikkapa oman nimensä.
Vannekierros maksoi siis lopulta 5600kr (~548€) ja rahti oli yhdelle eurolavalle hyvällä rahtisopparilla ~70€ välille Trollhättan-Raisio. Ilman hyvää rahtisopparia rahti olisi noin tuplat.
Mielestäni ei lainkaan paha hinta tällaisista 17" originaalivanteista, joissa ei ole ainuttakaan vekkiä esim kivetykseen ajamisista:
http://img204.imageshack.us/i/my08alu71oc6.jpg/
(Kuva ei ole omasta autosta)
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021
Sinänsä offtopic, koska ei liity sdcc: toimituksiin, mutta kuitenkin. Etelänaapurissa 4 vanteen satsi, joissa ainoa kauneusvirhe on liimapainot 5100 EEK eli 327€. http://www.rehvid24.ee/wheels/details/55. Ostin viime talvena omaan vitoseeni ja niitä oli varastossa röykkiö. Ulkonäkö on makuasia, mutta kuitenkin kohtuuhintainen orkkis. Näyttää tältä http://www.hot.ee/zomm/Suvi1.jpg
Kulkuvälineenä enää maastopyörä (vaikka ajokortti on taskussa)