tomaatti kirjoitti:
Tää oli päivän paras.
Wesku nimittelee foorumilaista pikkupoliisiksi.
Luulen että en ole ainoa joka ajattelee sinua kotipoliisiksi.
Muutenkin kaikki mitä postaat tänne ovat yleensä luettavissa kaikista median lähteistä.
Luuletko että tämä saab-foorumi on ainoa mitä ihmiset lukee eli kukaan muu ei saa tietoa noista kolareista yms.kuin sinun turhista postauksista
Mutta tuntuu olevan pakko päteä ja laittaa juttuja iltalehdestä yms,joita me tyhmät foorumilaiset emme itse osaa löytää..
Ei vaan sulla oli päivän paras Oliko se niin vaikeasti ymmärrettävää että kutsun itseäni Mimmin antamalla arvonimellä ja kerron samalla miten lakitekstiä luetaan ?
tomaatti kirjoitti:
Tää oli päivän paras.
Wesku nimittelee foorumilaista pikkupoliisiksi.
Luulen että en ole ainoa joka ajattelee sinua kotipoliisiksi.
Muutenkin kaikki mitä postaat tänne ovat yleensä luettavissa kaikista median lähteistä.
Luuletko että tämä saab-foorumi on ainoa mitä ihmiset lukee eli kukaan muu ei saa tietoa noista kolareista yms.kuin sinun turhista postauksista
Mutta tuntuu olevan pakko päteä ja laittaa juttuja iltalehdestä yms,joita me tyhmät foorumilaiset emme itse osaa löytää..
Ei vaan sulla oli päivän paras Oliko se niin vaikeasti ymmärrettävää että kutsun itseäni Mimmin antamalla arvonimellä ja kerron samalla miten lakitekstiä luetaan ?
Onneksi olkoon !
Kuule ihan oikein meni.Ainostaan huolimattomasti kirjoitin.Sorry väärä kirjoitus asu.
Olethan foorumilainen ja et ole mielestäni pikkupoliisi vaan ihan KOTIPOLIISI.
Jotta onneksi olkoon vaan sinnekin päin.
Nyt kyllä sapettaa...ei tuleva maanantai aamu vaan tuo vero juttu. Ei ihme että tästä ollaan oltukin mediassa hyvin hiljaa.
Oman tontun verohan TUPLAANTUU
saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
Kipe_9000 kirjoitti:Nyt kyllä sapettaa...ei tuleva maanantai aamu vaan tuo vero juttu. Ei ihme että tästä ollaan oltukin mediassa hyvin hiljaa.
Oman tontun verohan TUPLAANTUU
Aikanaan vanhoista autoista on maksettu "sikakallis" vero ja nyt pitää taas avata kukkaron nyörejä kohtuuttomasti....On se niin väärin....