Jurkkis kirjoitti:Pistellääpäs kuvaa nyt sitten tännekin.
Edelleenkin sitä mieltä, että nuo vanteet sopivat upeasti autoosi.
Saab- logot vanteisiin ja ne menis orggis- vanteista.
Kuinka paljon alustaa madallettu?
Kiitosta! Piristää kummasti päivää tämmöiset viestit
Madallus (30-40mm) Oishan noi Saab-logot kieltämättä kiva lisä noihin vanteisiin.
En periaatteessa tykkää mistään tuning-härveleistä, mutta tuo saabracingin auto on vaan yksinkertaisesti täydellisen makea. Oikea väri, oikeat vanteet, oikea madallus, puskurit = nam!
saabracing:lta on kyllä kysyttävä että onko saabin oma korisarja ja jos on niin mistä moisia löytää? On nimittäin erittäin maukkaan näköinen. Olisi omaan 9-3 tulossa jossain vaiheessa uudet puskurit ja yrittänyt katsella jotain sopivaa.
Ja ettei toisille tule paha mieli,niin onhan nuo muutkin mukavan näköisiä kesäpirssejä.
Pirun hieno cabbe saabracingilla! Sopii tuo takapuskurikin kuin nyrkki silmään.
btw. Onko tuo speedpartsin sivun (joka löytyy tuon saabracingin linkin takaa) ylimmäinen puskuri viggen mallinen etupuskuri? Mahtaako tulla paljonkin alkuperäistä matalammalle, että sopiiko orkkis ng satkun helmojen kanssa linjaan? Kiinnostaisi hieman korvata vanha kolhiintunut puskuri viggen mallisella puskimella...
I'm your turbo lover! Ex: Ng 900SE Turbo '95 Audi Ur-S6 2,2t
Olen melko uusi tulokas foorumilla, tai olen paljonkin vinkkejä lukenut mutten itse niinkään kirjoitellut mtn. Ajattelin tässä sitten aloittaa vaikka laittamalla kuvan tuosta menopelistä.