Tulipa taasen käytettyä tuota satkua hetken aikaa tuossa pihalla. Akku oli tosin päättänyt purkaa itsensä ilmoille, joten piti sitäkin ensin latailla. Tilapäis-satkun jarrupalojen vaihto sai pienoisia venymisiä, sillä hanttimiehen puoleisesta takalokasuojasta löytyi mukava "pieni" mätävaurio.
Satkun pörinöitä tuli hieman otettua kameralla ylös: http://haffu.kuvat.fi/kuvat/TVX/29082009059.mp4
muppelo kirjoitti:Ei siis vuoda öljyäkään? Onkohan se loppu?
onhan siellä se puoli purkkia CRCtä vaijerin kuoren sisässä joten ei kai se öljy loppy voi olla? (kai CRC lasketaan öljyksi kun se kai jonkin verran voitelee...?)
Ei kai se mitään vuoda, kun oon laittanu Saabiin vain parasta mahdollista öljyä. Teboil silver 10W 40 ja jokaisen alan lehden hehkuttama, suodattimien aateliin lueteltava M-Filter (oli pitkälti toista euroa halvempi kuin orkkisosa Motonetissä, joten valinta oli helppo) on paikallaan, eiköhän noilla ajella taas seuraavat 450tkm
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Ei tosin tänään, mutta perjantaina pistin kolkkiin uutta öljyä, öljy-, ilma- ja bensasuodattimen ja uudet tulpat sekä uudet glykolit. Perushuolto siis.
Hain jeesuksen pitkän vikalistan norsunluunvaaleaan edustuslimousineen.
No okei, olis voinu pahempikin olla, nyt menee vaan pakoputki ja yläpallonivelet vaihtoon, sekä uusintanäyttöön pitää muistaa ottaa "katsastusavain" mukaan.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Purin tuon varaosaumpion. Jos tosta lasin ja heijastimen laittas kulkineen umpioon. Ennenkuin joku kysyy miksi noin niin varaosan rungosta on vilkun kiinnike poikki. Jos tässä joku päivä olis kuivempi ilma niin vois asennella.
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen