mikä vit.....aa? avautumis topic
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Niin menee mullakin, kunnes siitä siirtyvät eteenpäin.... Ilmeisesti vasta sitten kun vastaanottaja tulee suraavan kerran pyörähtämään foorumilla... Kai...?
Saab 9-3 2.0t BioPower 5d se -02 --Mikkeli--
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Sehän voi olla, että tuolla paskahomofoorumilla on sama systeemi kuin Saabklubin foorumilla eli viesti on lähtevissä, kunnes vastaanottaja sen avaa.Pola kirjoitti:saatanan paskahomo foorumi jumittaa yyveet tuonne "lähtevät" kansioon
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Ei meillä onneksi, mutta mailiin tuli tuollaista postia. Pien problemTomsson kirjoitti:Kärpäskausi stna. Ilmeisesti aina vilahtaa pari sisään kun ulko-ovi käy, siihen tahtiin niitä saa metsästää ja läpsiä kuoliaaksi / imuroida.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Ei saa wissiä toimimaan! "open database "C:\EPCepc.mdb"DAO. workspace couldn't find file 'C:\EPCepc.mdb'"
nyt nakertaa
nyt nakertaa
#3272
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Pola kirjoitti:Ei saa wissiä toimimaan! "open database "C:\EPCepc.mdb"DAO. workspace couldn't find file 'C:\EPCepc.mdb'"
nyt nakertaa
Tarkoitako epctä vai wissiä?
Olisko lipsahtanut asennus d:ltä d:lle vaikka piti mennä C:lle
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
hicca.. no oahan kyllä ihan itse aiheutettu, typerys...
Saab 9-3 2.0t BioPower 5d se -02 --Mikkeli--
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
piti sit tulla ihan tosi kipeeks
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Päätyi sitten RC-lennokki eilen puun latvaan . Ehkä eniten vituttaa se, etten tällä kertaa edes mokannut itse vaan asiallisesti menneen lennätyksen jälkeen olin metsikön reunassa ottamassa konetta ympäri lähestymistä ja laskua varten, kun paska yhtäkkiä lakkasi tottelemasta täysin ohjainta ja jatkoi matkaa sinne minne nokka näytti minun väännellessäni ohjaimia joka suuntaan ja ihmetellessäni, mitä kummaa oikein tapahtuu. Liito päätyi tottakai pitkän koivun ylimmille oksille, pari metriä kun olis tullut vasemmalle niin olisi päätynyt tasaiselle pellolle .
Kiipeämisestä ei ole tässä tapauksessa toivoakaan joten tänään pitäisi mennä virvelin kanssa vähän erilaiselle kalastusreissulle tarkuusheittoja treenaamaan.
Kiipeämisestä ei ole tässä tapauksessa toivoakaan joten tänään pitäisi mennä virvelin kanssa vähän erilaiselle kalastusreissulle tarkuusheittoja treenaamaan.
#1970
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Lipputrokarit. Kyllä olis paljon helpompaa, kun näiden suurempien (suositumpien) tapahtumien nettimyynti alkaisi vaikka tunti varsinaisen lipunmyynnin jälkeen. Aiemmin olen koittanut ostaa netin kautta lippuja niin selain tai sivut on heti itselläni solmussa. Tällä kertaa lippupisteen myyntipaikalla jonossa viidentenä ja edellä olleetkin tahtoivat tietty hieman arpoa paikkojensa kanssa. Ja ne trokarit, toivottavasti täällä foorumilla ei sellaisia ole... HAISTAKAA PITKÄ PASKA!
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Jakolaatikon sisuksiin hyppivät putkisokat ja totaaliturhat palaverit.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
karmee olotila vituttaa
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Puolitoista tuntia meni "onkiessa", mutta kärsivällisyys palkittiin ja vekotin tuli alas . Vauriotkin jäivät niin pieniksi, että tuosta tulee vielä pikkupuuhastelulla jälleen lentokelpoinen. Töttäyksen syy jäi selvittämättä, servot ja mekanismit toimivat ja vastariakussakin oli sähköä jäljellä vaikka kone oli ollut melkein vuorokauden ulkosalla sähköt päällä. Joku mystinen radiohäiriö tms. on kai sitten ainoa jäljelle jäävä selitys.ah79 kirjoitti:Päätyi sitten RC-lennokki eilen puun latvaan .
...
Kiipeämisestä ei ole tässä tapauksessa toivoakaan joten tänään pitäisi mennä virvelin kanssa vähän erilaiselle kalastusreissulle tarkuusheittoja treenaamaan.
#1970
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Jos Aziz the compat fighter kaappasi koneesi ja meinasi tehdä sillä iskun eduskuntataloonah79 kirjoitti:Töttäyksen syy jäi selvittämättä, servot ja mekanismit toimivat ja vastariakussakin oli sähköä jäljellä vaikka kone oli ollut melkein vuorokauden ulkosalla sähköt päällä. Joku mystinen radiohäiriö tms. on kai sitten ainoa jäljelle jäävä selitys.
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Yhtä hyvä selitys kuin mikä tahansa muukin .jyyrä kirjoitti:Jos Aziz the compat fighter kaappasi koneesi ja meinasi tehdä sillä iskun eduskuntataloon
#1970
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Heh, on sitä tullut myös ongittua lennokeita ties mistä ja millä konsteilla
Parhaimmillaan ollaan kaadettu iso mänty vain saadaksemme kone jäämään kaatuvan ja pystyssä olevan puun väliin nirhaukseen ja akun jääden johdostaan roikkumaan tähän samaiseen pystypuuhun 10m korkealle kuivuneeseen oksan pätkään. Lumipallo osui sentään. Se kone ei sitten enään koskaan lentänyt. Tekniikka sentään säilyi.
Hutera on myös olo seistessä jatkotikkaiden ylimmillä puolilla 6m onkivapa kädessä ja sillä pistellen reikiä koneen siipeen ja runkoon.
Parhaimmillaan ollaan kaadettu iso mänty vain saadaksemme kone jäämään kaatuvan ja pystyssä olevan puun väliin nirhaukseen ja akun jääden johdostaan roikkumaan tähän samaiseen pystypuuhun 10m korkealle kuivuneeseen oksan pätkään. Lumipallo osui sentään. Se kone ei sitten enään koskaan lentänyt. Tekniikka sentään säilyi.
Hutera on myös olo seistessä jatkotikkaiden ylimmillä puolilla 6m onkivapa kädessä ja sillä pistellen reikiä koneen siipeen ja runkoon.