georgahti kirjoitti:mikset jatkaisi afrikassa kirjoittamaasi sarjaa samalla intensiteetillä paippisista? jotenkin tuo nimenomainen öljynvaihto ei loista verrattaessa sitä tarinaan polkupyörästä ja maamoottorista...
Koska ketään muuta kuin (kännistä?) georgea ei todennäköisesti kiinnosta minkään merikonttivolvon tapahtumaköyhät seikkailut nilkkaan ulottuvassa loskapaskassa ankealla Suomen niemellä
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Ostin aktiivihiiliraitisilmasuodattimen.
Tiedä sitten on hyvä.
Juu ja ajelin ihan vaan ajelemisen ilosta pari tuntia. Siitä onkin aikaa kun viimeksi on tullut autolla ajeltua ihan vaan huvin vuoksi ajelua. Prätkällä sitten enemmänkin
Ahtopainemittarin asenteli (vielä väliaikasessa paikassa, illalla laittoo parempaan paikkaan) ja sitte vaparisuodattimen. Nyt sihahtaa hyvin ku kaasun nostaa ja imuäänetki kuuluu.
Ja illalla vielä jos termarin vaihtas nii lämpeis noppeemmin.
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07
Näin pyhäpäivän ratoksi vaihtelin tonnariin ahtimen öljyputken, akun, korjasin häiritsevän airgab-valon ja laitoin tcs:n samalla ruotuun. Samalla tokeni tyhjäkäyntikin. Nyt auto olisi jo ajokunnossa. Vielä pakoputki, käsijarru ja säkillinen polttimoita niin auton voi viedä insinöörin ihmeteltäväksi.
Kansirempan jäljiltä tuli pisteosia pulttailtua kiinni ja ölpät vaihdeltua mottiin. Nyt pirssi jopa toimii, ahdot vain katos pienen seisomisen jälkeen.
Saab 9000 i -91
Saab 9000 2.3 T -98
Saab 9000 2.0 T -96
Puhdistin ja herkistelin jumittelevan sähköantennin. Sen jälkeen pesin ulkoa ja imuroin sisältä. Lopuksi liimasin vielä irronneen vaihdekaavio-lätkän paikalleen. Ja ei muuta kun kovaa ajoa taas!