Hieman päivitettyä tietoa projektista.
Nyt on kaasarit säädetty. Kokkolan Kaasutinexpertillä käytin ja kaveri teki muutaman tunnin töitä ihan oikeesti, kun siellä oli joku mielenkiintoinen vika. Seos oli laihalla, vaikka neulat oli ihan ylhäällä. No, sitten löytyi jumiutuva mäntä, joka korjattiin. Lopputuloksena oli se, että minä korjasin asentajan tietokonetta ja hän kaasareita

. Tietokoneen vika ei ollut sen ihmeempi, kuin Windowsin käynnistä valikko oli siirtynyt vasempaan reunaan ja peitti osan pienestä ruudusta

. No, sainpahan hieman alennusta kalliista työstä. Tulipahan kuitenkin kaikki kerralla kuntoon ja kaveri lupasi mulle ilmaisen mittauksen ens kevään katsastusta varten, jotta ei tartte siellä maksaa. Ja tankkiin tuli vielä putsauslitkua, jonka tarkoituksena on poistaa karstat, kun oli niin laihalla tuo kone ennen säätöjä, että jälkikäyntiä esiintyy tällä hetkellä hieman.
Ajotuntuma oli aika miellyttävä verrattuna vanhaan pierupurkkiin. Vääntö alkoi ihan mukavasti ja kun kaasun sitten painoi pohjaan, auto oikeasti lähti, eikä miettinyt. Huippuja en vielä viitsinyt kokeilla, mutta kyllä tuo ihan kohtuullisen odottamisen jälkeen otti 140.
Vaihdevälinlyhentimen vaikutuskin alkaa jo olla normaali. Nyt, kun moottoripuoli toimii, pääsi kunnolla kokeilemaan vaihteitakin ja en varmaankaan ole matalampaa korotusta laittamassa. Täytyy varmaan tehdä kaverille keppi seuraavaksi.