Niinpä
Mutta aika pirun nätti tuo kyllä on, ainakin tästä kulmasta katsottuna.
Katon saa nähtävästi pois
Ja onkohan nuo kottaraiset taustalla flamingoja?
Kyllä tää nyt liian helpoksi meni niinku Risto pelkäs...harmi
Lahti411 kirjoitti:Hmm... Jotain tuttua tässä on, mutta ei vain muistu mieleen. Tuulilasi muistuttaa joitain Tjaardan Pininfarinalle tekemiä luomuksia, mutta vanttera stance ei oikein istu PF: tyyliin. Takavalotkin on ehkä turhan korostetut ollakseen em. firman työtä, vaikka toisaalta takakulman muoto muuten voisi PF:aa ollakin. Mikäs tää nyt on... Ääh...
Tästä piti tulla seuraaja autolle, jota piti myydä erään amerikkalaismerkin urheiluautomallina, mutta ei sitten myytykään, kun ko. merkin ostajalla olikin oma urheiluautomalli.
Oliko tarpeeksi epäselvä vihje vai menikö taas liian helpoksi?
Arvasin kyllä, että tuosta oli kysymys (Kaiser Darrin), mutta en silti keksi tuon korvaajan nimeä... Nash ehkä? Ainakin ovaali maski vois viitata sinnepäin. Takavalot taas muistuttavat Studen sedan-mallien valoja, mutta Studebakerilla ei kyllä mitään varsinaista urheilumallia ollut (paitsi myöhemmin Avanti, joka sekin enemmin GT), ellei Hawkin nättejä Coupé-malleja lasketa. Niin, Ramblerkin tuo voisi olla, kun siinäkin käytettiin tuollaista eurooppalaishenkistä maskia. Muotoilu tuolla pikku-sportilla on varmaankin Euroopasta peräisin? Se ainakin sopisi myös noiden edellämainittujen automerkkien kuvioihin, sillä kaikki taisivat saada muotoiluapua Euroopasta.
Lahti411 kirjoitti:Arvasin kyllä, että tuosta oli kysymys (Kaiser Darrin), mutta en silti keksi tuon korvaajan nimeä... Nash ehkä? Ainakin ovaali maski vois viitata sinnepäin. Takavalot taas muistuttavat Studen sedan-mallien valoja, mutta Studebakerilla ei kyllä mitään varsinaista urheilumallia ollut (paitsi myöhemmin Avanti, joka sekin enemmin GT), ellei Hawkin nättejä Coupé-malleja lasketa.
Kaiser oli siis ostaja, joka jatkoi omalla mallillaan (Darrin) ja näin ollen kysytyn auton edeltäjämallista ei tullutkaan ostetun merkin urheiluautoa, kuten oli hyvin pitkälti suunniteltu. Tuota edeltäjämallia myytiin sitten myös rakennussarjana suunnittelijansa nimellä, joka tässä nyt riittää vastaukseksi. Tätä kysyttyä autoa olisi valmistettu Australiassa Heraldin alustalle, jos suunnitelmat olisivat toteutuneet.
Ennen kuin jatketaan niin kertokaapas arvoisat kanssatunnistajat mielipiteenne
Onko parempi että tunnistettavan laittaja antaa porukan pähkäillä...vaikkapa viikon ennen kuin antaa helpottavan vinkin, vai niin että vinkkiä on tultava sen verran että auto tunnistetaan n. vuorokaudessa, vai jotain siitä väliltä, vai onko millään mitään väliä?
Minusta tämä menee turhan pitkäveteiseksi näin, jaksan pähkäillä yhden autohaun kimpussa ehkä 1-3h, ja palaan mahdollisesti seuraavana päivänä asiaan JOS tuli jotain uutta tarkistettavaa mieleen ja sitten homma jää. Tätäkään DKW:tä en ollut etsinyt enää moneen päivään.
Kyllä mun ainakin oli tarkoitus laittaa jo aikaisemmin lisävihjettä, mutta kun se vaan unohtui... Kyllä mielestäni päivän-pari voisi antaa miettimisaikaa ja sitten lisätä vihjettä, jos tuntuu, ettei kukaan löydä vastausta. Liian aikainenkin vihje ainakin minua harmittaa, sillä on kuitenkin kiva, kun vähän joutuu miettimään vastausta.
Taso on ainakin tosi kova. Monella muulla foorumilla ei olisi tunnettu näistä suurinta osaa. Ehkä aavistuksen helpommilla tehtävillä osanotto olisi laajempaa.