Juma alkaa pikkuhiiljaa kypsyttämään tää lehdistön törkytyyli missä ne aina tuo esille ne negatiivisemmat paskapuheet.. kun meikäläinen vielä sattuu oleman KL:n kestotilaaja niin pikku hiljaa alkaa tuntumaan että ton KL:än tilauksen vois vaikka perua..
Koirat haukku mutta karavaani kulkee
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Saab tarvii nyt möynteistä julkisuutta niin pian kuin mahdollista, niin kuin VM sanoi eilen lehdistötiaisuudessa "Saabilla on maailman merkkiuskollisemmat asiakkaat" siitä on hyvä ponnistaa! 2009 ei ollut normaali vuosi ja siirtymä asiakkaissa Saabista esim Audiin oli aika massiivista... sinänsä ymmärrettävää kun Saabia lyötiin koko vuosi ja melkein vain negatiivista infoa tuuppasi pihalle koko ajan.. tottakai moni mietti kiesin jälleenmyntiarvoa kun oli autokaupoilla, puhumattakaan siitä etttä uusia autoja oli jossain vaiheessa hyvin vaikeeta tilata... työsuhdeautoissa samaten tilanne meni mahdottomaksi... mutta nyt 2010 kun tilanne normalisoituu mää ainakin uskon että kauppa voi nytkähtää käyntiin aika railakkaasti... patoutunutta kysyntää on
Ja GM:än pakkoohjauksesta kuin päästiin niin tulevaisuus on kirkas... kaikki kunnia Saabin insinööreille jotka osaavat rakentaa hyvän ja turvallisen auton.. mutta auto rakennetaan kuitenkin asiakkaille, ja sen voimavaran kun Saabilla osataan hyödyntää niin JaVot.. ja ainakin mulla on täysi luottamus että VM ymmärtää tämän, ja osaa taspainoilla oikealla tavalla insinöörien ja Saab-asiakkaiden välissä!
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)