EGT-anturit?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3723
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: EGT-anturit?

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Itsellä on tuon EGT:n nippana ihan tavallinen rosteri helmi liitin(isukki tuon töistä hommasi), hieman joutui muistaakseni hiomaan anturin kaulusta pienemmäksi että mahtui kiristys muhviin,mutta hyvin on pysynyt ja eikä vuoda.

Noita varmaan saa kohtuu hinnalla ihan putki/hydrauliikka liikkeistä...
Saab 9-3 TTID Vector 2008
jyyrä
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 19:46
Paikkakunta: Uurainen

Re: EGT-anturit?

Viesti Kirjoittaja jyyrä »

Frostgrey kirjoitti:Itsellä on tuon EGT:n nippana ihan tavallinen rosteri helmi liitin(isukki tuon töistä hommasi), hieman joutui muistaakseni hiomaan anturin kaulusta pienemmäksi että mahtui kiristys muhviin,mutta hyvin on pysynyt ja eikä vuoda.

Noita varmaan saa kohtuu hinnalla ihan putki/hydrauliikka liikkeistä...
Olen soittanut läpi Jyväskylän hydrauliikka liikkeet läpi ja niistä kyllä löytyisi juuri noita 4mm helmiä ja ne on aika edullisia (pari euroa kpl), mutta sitten niitä 1,5mm ja 3mm helmiä ei ole, mutta täytyy kahtoa jos yrittäisi noilla 4mm helmillä tai sitten yritän kaivaa jostain noi pienemmät.
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8096
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: EGT-anturit?

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

jyyrä kirjoitti:
Frostgrey kirjoitti:Itsellä on tuon EGT:n nippana ihan tavallinen rosteri helmi liitin(isukki tuon töistä hommasi), hieman joutui muistaakseni hiomaan anturin kaulusta pienemmäksi että mahtui kiristys muhviin,mutta hyvin on pysynyt ja eikä vuoda.

Noita varmaan saa kohtuu hinnalla ihan putki/hydrauliikka liikkeistä...
Olen soittanut läpi Jyväskylän hydrauliikka liikkeet läpi ja niistä kyllä löytyisi juuri noita 4mm helmiä ja ne on aika edullisia (pari euroa kpl), mutta sitten niitä 1,5mm ja 3mm helmiä ei ole, mutta täytyy kahtoa jos yrittäisi noilla 4mm helmillä tai sitten yritän kaivaa jostain noi pienemmät.
Koita vaan 4mm helmiä, ainakin tossa T8-purkkapatentti-thyyning projektissa toimi ihan OK 3mm anturipään kanssa. Itsekin etsin kaikki lähiseudun hydyputkat (Etra Megacenter, Dunlop HiFlex yms.), mutta 4mm pienempää helmeä ei löytynyt.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Vastaa Viestiin