1. 4,3 kohm
2. 16,1 kohm
3. 9,7 kohm
4. 10,2 kohm
ja puolan johto 10,6 kohm
Paljoko allekirjoituksessa olevan saabin johtojen vastukset saa olla?
Epäilen että 1 pytyn johto on ainoa hyvä ja se on sattumalta ainoa bougicord

Kiitoksia jo etukäteen!
Varaudu siihen että saattavat jopa olla vanhoja huonommat.suaab kirjoitti:Pitää kysellä niitä bougeja, mutta jos en saa niitä niin ostan motonetin johdot
ymmärtääkseni tuolla vastuksella sitä häiriösuojausta tehdään. ennenvanhaan johdoilla itsellään ei ollut resistanssia vaan vastus oli sytytystulpan hatussa, jossa johto oli kiinni.lordofgreed kirjoitti:
Kertokaahan viisaat, itselläni on Magnecorin piuhat ja tuntuisi toimivan. KV-85:n spekseissä vastukseksi ilmoitetaan 2,2kohm/ft (7,2k/1m). Onko tuo vastus "liikaa" saapikkaalle ja luulenko vaan sen toimivan niinkuin pitääkin? Eihän tuo iso heitto tuohon kuuteen kiloon ole. Johtuuko "halpispiuhojen" toimimattomuus resistanssista vai häiriösuojauksesta, miten ne liittyvät toisiinsa?
scania-vabis kirjoitti:Minä vaihdoin edellisen Saabin vanhat bougit Motonetin johtoihin, jossa itse piuhat made in u.s.a. (res. n. 0.9) - juuri nämä 17,50 e. Hyvin toimi ja käynnistysvieteri lyhentyi.
Tämä bougicord on saab-maailmassa vastaavanlainen henkimaailman juttu kun ngk-tulpat.