No NG900:n WISsejä sattuu "pyörimään" itse kullakin, joten kannattaa kysellä NG900:n omistajilta. Oma romppu on muuton takia hukkunut, joten täytyisi jossain vaiheessa alkaa haeskelemaan sitä
Moottoriantennin piiska on helppo vaihtaa. Uusi piiska Motonetista, takaluukun vasemmanpuoleinen verhoilu irti (eka kaiutinritilän lähellä olevat torx -ruuvit ja sitten muut ruuvit). Sitten moottoriantenni irti kiinnityspaikastaan. Tässä vaiheessa kannattaa huomioida, että moottoriantennin liitin on edelleen kiinni auton liittimessä, jotta antenni saa virtaa. Lisäksi on varmistettava se, että moottoriantenni on maadoitettu auton runkoon.
Sen jälkeen pyydät kaveria laittamaan mankan päälle, jolloin moottoriantennin pitäisi tulla ulos. Samaan aikaan kun moottoriantenni yrittää työntää piiskaa ulos, ota piiskasta kiinni ja vedä se kokonaan ulos. Mikäli piiskan muovinen hammashihna on katkennut moottoriantennin sisään, täytyy moottoriantenni purkaa niin, että saa katkenneet palaset pois.
Tämän jälkeen uusi piiska (ja sen hammashihna) valmiiksi paikalleen ja pyydät kaveria sammuttamaan mankan. Jos moottoriantenni toimii moitteettomasti, niin sen pitäisi vetää hammashihnan avulla piiska sisään. Tämä temppu voi kyllä vaatia muutaman kerran, ennen kuin moottoriantenni on vetänyt piiskan kunnolla sisään (näin tapahtui ainakin meikäläisen asentaessa uutta piiskaa).
Tämän jälkeen moottoriantenni takaisin paikalleen, takaluukun verhoilu paikalleen ja kovaa ajoa!
Edit: unohtui vastata tuohon reflexipaneeli kysymykseen
Sen vaihtamiseksi avaa ensin takaluukku, poista takaluukin sisäkahva ja irroita verhoilua kiinni pitävät mustat muoviruuvit. Tämän jälkeen pääset käsiksi reflexipaneelin ruuveihin, joita on muistaakseni 6-7 kpl. Ruuvaa ne kaikki irti, jonka jälkeen ota rekisterivalon liittin irti. Tämän jälkeen reflexipaneelin pitäisi lähteä irti. Uusi paneeli tilalle, rekisterivalon liitin paikalleen, paneelin ruuvit kiinni, verhoilu ja takaluukun sisäkahva paikalleen ja kovaa ajoa!