Jos raapasis keskiviikkona 6 oikein onnenumerolla ja pyyhkäisi luotolla Kanadaan... Tai lähtis jo huomenna, mulla on kuitenkin aika varma olo

Mun kimppuun Ecolator tuskin enää hyökkää. On nimittäin ihme, jos ei ole ylhäällä merkintää "tyyppi on mulk*u eikä taatusti osta yhtään mitään" - sen verran tiukkasanaista palautetta lähti jo siitä, että oli lappu postilaatikossa, jossa lukee "Ei mainoksia".kalle37 kirjoitti:Olen itsekkin odotellut milloin mun kimppuun hyökätään.
Jäi tietysti junan alle ja nyt kestää vähän aikaa korjata.9000CD23T kirjoitti:Voi hexxxtin helxxxtti....ensin luvataan että auto olisi saatavilla
Maaliskuun puolivälin tietämillä, ja nyt sanotaan että sen saa Toukokuun alussa.
( sensuroitu )
Opelista pimahti EGR ==> vikavalo syttyi (se nätti keltaine Nooan-aikaista moottorikonseptia kuvaava joka näyttäis pesyityneen myös uudempiin Saabeihin). Enivei, meno tasoittui. Huollossa laitettiin uusi venttiili ja meno oli tasaista, jäi pieni nykiminen pois.Tomsson kirjoitti:Hemmetti, 40t ehdein rullailla ja tänään sitten napsahti moottorivikavalo palamaan ilman mitään oireita tai vaikutusta.
Onneksi ja toivottavasti vika on vain muovipalikassa, bypassissa, siihen malliin sekoilee paineiden päästö suhinoista päätellen.